شکارچیان غیر مجاز در دام پلیس قیروکارزین گرفتار شدند

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۱۷۶۲۹
شکارچیان غیر مجاز در دام پلیس قیروکارزین گرفتار شدند
فرمانده انتظامی قیروکارزین از دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز در مناطق حفاظت شده کوه‌های اطراف آن شهرستان و کشف 2 لاشه بز کوهی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "حمیدرضا صالحی‌فرد" اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان قیروکارزین هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی با اقدامات فنی، مطلع شدند 2 نفر به هویت معلوم اقدام به شکار حیوانات و جانوران وحشی کرده و با یک دستگاه خودرو پیکان وانت در حال طی طریق می باشند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی، سریعا به محل مورد نظر اعزام و خودرو مورد نظر را مشاهده و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.
سرهنگ "صالحی‌فرد" با اشاره به دستگیری 2 نفر شکارچی غیرمجاز در این خصوص، اظهار داشت: در بازرسی از آن خودرو، یک قبضه سلاح به همراه تعدادی فشنگ، دوربین شکاری و تعداد 2 لاشه بز کوهی کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: کسانی که به هر طریقی اقدام به شکار حیوانات و جانوران وحشی کنند طبق قوانین زیست محیطی با آنان برخورد قضائی قاطع صورت خواهد گرفت و متخلفین به اشد مجازات خواهند رسید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز