فرمانده انتظامی استان فارس:

کشف ۱۴ تن مواد مخدر در فارس

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۰۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۹۴۹۲
کشف ۱۴ تن مواد مخدر در فارس
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به فرا رسیدن ششم تیر ماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، از کشف 14 تُن انواع مواد مخدر طی سال جاری در سطح استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "رهام بخش حبیبی"اظهار داشت: 26 ژوئن برابر با ششم تیر ماه به عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است که می تواند فرصتی برای افزایش آگاهی و آموزش مردم در راستای شناخت بیشتر و مبارزه با این پدیده شوم و ویرانگر باشد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار مبارزه با مواد مخدر در دنیا شناخته می شود و در این مسیر با اقدامات مقابله ای و تدابیر اندیشیده شده، برنامه های مختلفی را اجرایی می کند.
فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در این راستا نیروی انتظامی با قاطعیت در جهت مبارزه با مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ حرکت می کند که تقدیم شهدای گرانقدر در این مسیر نشان دهنده عزم جدی و راسخ سبزپوشان ناجا در مقابله با این پدیده شوم است.
سردار حبیبی ضمن گرامیداشت و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر عرصه مبارزه با مواد مخدر، گفت: طی سال جاری در سطح استان فارس، 28 باند مواد مخدر منهدم و 14 تن انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش روبرو بوده است.
وی افزود: در این مدت، 330 دستگاه خودرو توقیف و 2 هزار و 866  متهم شامل قاچاقچی، معتاد، توزیع کننده و ... دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.
فرمانده انتظامی استان فارس در پایان گفت: مبارزه بی امان با مواد مخدر، همواره به عنوان یکی از اولویت های اصلی و به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.
نظر شما