سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس:

مراکز مشاوره زمینه ساز انتخاب درست جوانان در ازدواج هستند

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۲:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۵۵۷۵
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: مراکز مشاوره زمینه ساز انتخاب درست و آگاهانه جوانان درازدواج هستند.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، عباس حاجی زاده در دیدار با مراکز مشاوره دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک فرراسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهارداشت:ائمه اطهار اسطورهای مناسبی برای ما هستند واگر ما به درستی به زندگی حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه نگاه کنیم الگوهای  مناسبی برای زندگی می بینیم که می تواند برای جوانان مفید باشد.
وی ادامه داد: مسکن، مهریه ، نوع زندگی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)  الگو های شایسته ای برای جامعه  ایرانی اسلامی ما هستند که خوب پردازش و فرهنگسازی نشده است.
 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با تاکید براینکه هفته ازدواج یک هفته نیست و باید برنامه ریزی برای ازدواج جوانان در سراسر  سال داشته باشیم،  تصریح کرد: امیدوارم  با فعالیت ها و اقدامات مناسب تر بتوانیم رهرو مناسبی برای ائمه اطهار باشیم و الگوهای مناسبی در این قضیه بسازیم و به جوانان بشناسانیم.
حاجی زاده در با بیان اینکه  بحث ازدواج یکی از ضرورت های زندگی و سنت های پیامبر است که باعث تقویت دین اسلام می شود، عنوان کرد:  ازدواج آگاهانه و موفق نیازمند آموزش و مهارت آموزی است و در این میان نقش مشاوران برای کمک به ارتباط بهتر زوجین بسیار مهم است.

دیدار

وی خاطر نشان کرد: بیشترین چالش در زندگی زوجین در سال اول زندگی اتفاق می افتد و اینجا است که نقش مشاوران اصلح برای استحکام خانواده بسیار پررنگ می شود.
رفع مشکلات جوانان را یکی از اولویت های کاریم است
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه اعتقاد دارم که اداره ورزش و جوانان ظرفیت خوبی برای کمک به جوانان دارد، عنوان کرد: به دلیل گرفتاری های که در ورزش وجود دارد کمتر فرصت شده به جوانان بپردازیم اما من از روزی که معارفه شدم رفع مشکلات جوانان را یکی از اولویت های کاری خود قرار داده ام.
حاجی زاده ابرازداشت: به اعتقاد من دلیل بالارفتن سن ازدواج جوانان این است که فرهنگسازی مناسب در زمینه ازدواج آسان انجام نشده به گونه ای که در شرایط کنونی جوان فکر می کنند باید همه شرایط فراهم باشد تا ازدواج کنند درصورتی که خیلی راحت تر باید این اتفاق مبارک عملیاتی شود.
 وی ادامه داد: مراکز مشاوره با توجه به توانمندی ها و تخصص های خود  میتوانند به جوانان کمک کنند  تا سطح توقع های خود را در موضوع های مختلفپایین تر  بیاورند و راحتتر ازدواج کنند .
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه  مشکلات موجود در مراکز مشاوره را قطعا پیگیری می کند، بیان کرد: اگر هم افزایی درموضوع مشاوره اتفاق بیفتد و دستگاههای مرتبط در کنار هم قرار گیرند  فعالیت های مناسبی در این حوزه به جوانان و خانواده ها ارائه خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز