مراقب سلامت سالمندان خانواده در برابر کرونا باشیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۶:۵۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۵۵۸۲
مراقب سلامت سالمندان خانواده در برابر کرونا باشیم
تاکید امروز اعضای ستاد مدیریت کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هشدار نسبت به آسبب پذیری سالمندان در برابر کروناویروس و افزایش توجه اعضای خانواده به سلامت آنان در برابر این بیماری بود.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، رئیس دانشگاه در یکصد و بیست و نهمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹، گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کروناویروس و به تبع آن تهدید سلامت گروه های در معرض خطر به ویژه سالمندان جامعه، باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، مراقب افراد سالمند خانواده باشیم.
دکتر «مهرزاد لطفی» با بیان اینکه سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای، از گروه هایی هستند که نسبت به کروناویروس، بیشتر از دیگران در معرض خطر ابتلا و حتی مرگ هستند، افزود: باید تک تک افراد با استفاده از ماسک و رعایت کامل دستورات بهداشتی، حافظ سلامت خود و خانواده باشند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: کروناویروس جنسیت، سن و سال، قوی و ضعیف نمی شناسد و همه اقشار را درگیر می کند، بنابراین جدی نگرفتن این بیماری خطرناک که سراسر دنیا را درگیر کرده، عوارض جبران ناپذیری را به همراه دارد.
دکتر لطفی در این نشست، آمار ابتلای کارکنان مجموعه دانشگاه، وضعیت آمار مبتلایان به کروناویروس و جانباختگان این بیماری در شیراز و دیگر شهرستان های استان، روند انجام تست های pcr، فعالیت آزمایشگاه های تشخیصی کووید۱۹، اقدامات کارگروه های مختلف ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹، تجهیزات آزمایشگاهی، تریاژ بیماران مبتلا به کروناویروس، وضعیت اورژانس بیمارستان ها را مورد ارزیابی قرار داد و در خصوص راهکارهای بهبود شرایط موجود، تبادل نظر شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز