مدیرعامل توزیع نیروی برق شیراز:

حرفه خبرنگاری از مشاغل سخت و پراسترس است/کاهش تلفات انرژی برق در شیراز

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۱۳۵۴
حرفه خبرنگاری از مشاغل سخت و پراسترس است/کاهش تلفات انرژی برق در شیراز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت:حرفه خبرنگاری را از مشاغل سخت و پراسترس دانست و تاکید کرد که این سختی در ماه های اخیر و با شیوع بیماری کووید۱۹، بیش از گذشته مشهود شده است.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، جلال زراعت پیشه درنشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار اظهارداشت:خبرنگاران تسهیل کننده گردش خبر و دسترسی به اخبار موثق هستند و در شرایط کنونی که با افزایش قابل توجه سرعت انتشار خبر  روبرو هستیم،  کار خبرنگاران بسیار بارزتر شده است.
وی با اشاره به اینکه همه ما هر روز با فکر کردن به اینکه چه خبر مهمی وجود دارد آغاز به کار می کنیم و تا پایان روز، به دنبال کسب اخبار و اطلاعات تازه هستیم ازاهمیت کار خبرنگاران یاد کرد.
کاهش تلفات انرژی برق در شیراز
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز سپس عنوان کرد: با اجرای برنامه های توسعه ای طی سال های اخیر، موفق شده ایم که درصد تلفات انرژی برق را از بیش از ۱۶ درصد به حدود ۹ درصد کاهش دهیم و این موضوع به تامین برق باکیفیت کمک شایانی کرده است.
زراعت پیشه درادامه بیان کرد: وقوع خاموشی های ناشی از بروز حوادث را غیر قابل پیش بینی است  با استفاده از تکنولوژی های روز، رفع اینگونه خاموشی ها نیز در حداقل زمان ممکن انجام می شود.
وی اضافه کرد: در شرایط کنونییک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک در حوزه تحت مدیریت توزیع برق شیراز وجود دارد که فعالیت های اساسی و زیربنایی انجام شده در سال های اخیرمیزان خاموشی های برنامه ریزی شده  این مشترکان را به صفر رسانده است.
 تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز سپس ابرازداشت: مهمترین هدف صنعت برق، تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان است و خوشبختانه امروز می توان مدعی بود که این هدف محقق شده و مشترکان در محدوده توزیع نیروی برق شیراز، شامل ۱۰ شهرستان از برقی مطمئن و پایدار برخوردار هستند.
زارعت پیشه خاطر نشان کرد:به همت و با تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق شیراز و انجام اقدامات عمرانی و توسعه ای،  در شرایط کنونی هیچ خط بحرانی در شبکه توزیع برق شیراز وجود ندارد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز