رفع تصرف بیش از ده هکتار از اراضی پناهگاه حیات وحش بختگان

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۴۸۰۰۱
رفع تصرف بیش از ده هکتار از اراضی پناهگاه حیات وحش بختگان
مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس خبر از رفع تصرف بیش از 10 هکتار از اراضی پارک ملی بختگان داد.
‌به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، حمید ظهرابی مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: روز چهارشنبه مورخ ۲۹ مرداد ماه در راستای وظایف سازمانی و به منظور حفظ مناطق و زیستگاه‌ها و جلوگیری از تخریب و تصرف مناطق، عملیات رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی پناهگاه حیات وحش بختگان انجام شد. وی افزود: این عملیات به دستور مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، انجام شد.
ظهرابی در ادامه اذعان داشت: حدود یک هکتار از اراضی مذکور مشجر به درختان پسته و انجیر بود و در محدوده پناهگاه حیات وحش بختگان قرار داشت که پس از قلع و قمع، رفع تصرف شد و به انفال بازگردانیده شد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس ضمن ابراز خرسندی از عملکرد موفق کارشناسان محیط زیست در بازگرداندن انفال الهی اظهار داشت: در موضوع رفع تصرف اراضی که همگی در سنوات گذشته تصرف شده بودند تعداد کل پرونده‌ها در 4 ماه اول سال ۹۹ شامل ۲۸ پرونده بوده است  که نسبت به مدت مشابه در سال قبل، حدود ۵۵ درصد افزایش داشته است و همچنین آراء صادره در ۳۱ فقره می باشد و میزان اراضی که به موجب این احکام رفع تصرف شده است ۲۷۳ هکتار بوده است که نسبت به میزان اراضی رفع تصرف شده در مدت مشابه سال ۹۸ به میزان ۲۹۰ درصد رشد نشان می دهد
وی رفع تصرف میزان اراضی آزادشده از طریق اجرای احکام قلع و قمع  را نیز ۲۱۳ هکتار اعلام کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز