امروز رخ داد؛

کلنگ زنی واحد صنعتی ۱۰ میلیارد تومانی در لامرد

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۴۹۸۲۲
کلنگ زنی واحد صنعتی ۱۰ میلیارد تومانی در لامرد
همزمان با هفته دولت یک واحد صنعتی تولید سنگ آنتیک با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان در شهرک صنعتی روستای نیرایی شهرستان لامِرد کلنگ زنی شد.
سرمایه گذار این واحد صنعتی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از لامرد گفت: عمده فعالیت این واحد صنعتی تهیه، تولید و صادرات انواع محصولات سنگی اعم از سنگ مصنوعی، سنگ های آنتیک، برش انواع سنگ مرمریت و تراورتن است.
حسن عباسی از آغاز به کار این واحد صنعتی در اوایل مهرماه خبرداد و افزود: حداقل نیروی مشغول به کار در این واحد صنعتی در ابتدا 15 نفر است که با اضافه کردن خط تولید ابزار و آنتیک این عدد به بیش از 45 نفر میرسد.
این سرمایه گذار اشکنانی با بیان اینکه یکی از ویژگی های منحصر به فرد این واحد تولید سنگ اشتغال زایی برای بانوان و معلولین است تصریح کرد: تولیدات انواع سنگ های آنتیک به زور بازو و توان خاصی نیاز ندارد چراکه سنگ ها در ابعاد 10 تا 2 سانتی متر برش خورده و به میز کار آنتیک انتقال پیدا میکنند؛ پس از آن بانوان یا معلولین کم توان این سنگها را روی مش چسبی در قالب قرار میدهند و بصورت پنل در می‌آورند.
عباسی خاطرنشان کرد: واحد صنعتی تولید سنگ نیرایی با مساحت 10152.31 متر مربع در فاز یک گلنگ زنی شده است که اگر وتوان صادراتی ما در وضعیت مطلوبی قرار بگیرد فاز دوم نیز در مدت زمانی نه‌چندان دور راه‌اندازی خواهد شد.
سرمایه گذار این واحد صنعتی با اشاره به اینکه این مجموعه دارای کمترین ضایعات و بدون آلودگی زیست محیطی است بازه زمانی آغاز به کار تا تولید نهایی سنگ را 12 ماهه اعلام کرد و گفت: تأسیسات ما در سوله ای به مساحت 3000 متر مربع قرار خواهد گرفت؛ ساخت و ساز قسمت اداری، رفاهی و ... نیز در کنار این تأسیسات خواهد بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز