همزمان با پنجمین روز هفته دولت؛

استخر سرپوشیده صدرا در لامرد به بهره برداری رسید

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۵:۵۷:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۰۵۸۵
استخر سرپوشیده صدرا در لامرد به بهره برداری رسید
با حضور مدیر کل ورزش و جوانان فارس و جمعی از مسئولان شهرستانی استخر سرپوشیده صدرا لامرد افتتاح و به بهره برداری رسید.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در حاشیه بهره برداری از این طرح ورزشی گفت: استان فارس و بخصوص شهرستان لامرد ظرفیتهای بسیار زیادی در بخش صنعت دارد و می توان بخوبی از این پتانسیلها در جهت توسعه زیر ساختهای ورزشی استفاده کرد.
عباس حاجی زاده افزود: بخش خصوصی و سرمایه گذاری در حوزه ورزش یکی از راهکارهای مناسب و مورد توجه و حمایت وزارت ورزش و جوانان است که ما در استان فارس نیز این بخش را مورد حمایت قرار خواهیم داد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس همچنین افزود: ساخت مجموعه استخر صدرا در سال ۱۳۹۵ با زیر بنای ۱۷۵۰ متر مربع که شامل استخر، سونا، جکوزی، استخر کودک، اتاق ماساژ و کافی شاپ می باشد آغاز گردیده است و در سایر بخشهای این مجموعه فعالیتهای پرورش اندام و بدنسازی نیز انجام می گیرد.
عباس حاجی زاده گفت: هزینه ساخت این مجموعه بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال گه با همت احمد عبدالهی سرمایه گذار این پروژه احداث گردیده است.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در بخش پایانی صحبتهای خود بیان کرد: این مجموعه کامل آبی دومین استخر سرپوشیده شهرستان لامرد در طول این چهار سال است که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان فارس و سرمایه گذاری بخش خصوصی پروانه فعالیت آن صادر شده است که پس پایان شرایط بحرانی کرونا مورد استفاده عموم قرار خواهد گرفت.
صدرا؛ دومین استخر سرپوشیده در لامرد
رئیس اداره ورزش و جوانان لامرد در جریان افتتاح این مجموعه، گفت: پس از افتتاح استخر مجموعه ورزشی شهید سلیمانی این دومین استخر سرپوشیده لامرد است که به بهره برداری می رسد.
حمید غلامپور گفت: پیگیری‌های زیادی برای اخذ مجوز فعالیت این استخر صورت گرفت که خوشبختانه با حمایت دکتر حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، مجوز فعالیت قانونی صادر شد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز