پیام استاندار فارس به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۰۹۵۱
پیام استاندار فارس به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
استاندار فارس به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی پیامی صادر کرده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا اباعبدالله 
ماه محرم، بهار ایثار و تاسوعا و عاشورا، پاییز غم فراق سرور و سالار آزادگان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادار آن امام هُمام است.
عشق و ارادت به سید و سالار شهیدان، دستمایه ی ارزشمند انس با ولی خداست؛ عشق و ارادتی که به ما درس عزت و آزادگی می آموزد و ما را در رسیدن به آرمان های بلند عاشورایی و علوی یاریگر خواهد بود.  
هر ساله، مراسم محرم به ویژه تاسوعا و عاشورا در اقصی نقاط عالم و از جمله کشور عزیزمان، ایران، با شور و شعور وصف ناپذیری با حضور مخلصانه ی ارادتمندان حضرت سیدالشهدا(ع)، دل های مشتاقان را به حضرت دوست، پیوند می زد اما امسال محدودیت های تلخ کامی بروز و شیوع ویروس کرونا، به ناچار، اجرای مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان را به گونه ای دیگر رقم زد و مردم عزادار، ضمن رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا، ارادت و دلدادگی به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به شیوه های ممکن و البته با محدودیت هایی، عینیت بخشیدند و صحن و سرای حسینیه های دل را با نور معرفت آن امام عزیز، صفا و جلا دادند که شایسته ی تحسین است.   
اینجانب، تاسوعا و عاشورا، ایام حزن و اندوه شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهادت اباالفضل العباس(ع) و یاران باوفایشان را خدمت مردم سوگوار فارس، تسلیت و تعزیت، عرض نموده، امید است آموزه های الهی و انسانی مکتب عزت بخش عاشورا به ما درس«چگونه زیستن» را بیاموزد و عزت و آزادگی را ارمغان آور باشد. انشاءالله 
رحیمی – استاندار فارس
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز