مدیر ستاد اقامه نماز استان فارس:

نماز ظهر تاسوعا و عاشورا طبق پروتکل‌ها در فارس اقامه می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۰۹۶۱
نماز ظهر تاسوعا و عاشورا طبق پروتکل‌ها در فارس اقامه می‌شود
مدیر ستاد اقامه نماز استان فارس اعلام کرد که همزمان با دیگر نقاط کشور، نماز شهر روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در فارس اقامه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سیدحسین ذوالانوار، گفت: یکی از ایده‌های جذاب، فراگیر و خداپسندانه‌ای که در سال‌های اخیر در میان عزاداران حسینی به منصه ظهور رسید، اقامه نماز ظهر تاسوعا و عاشورا به جماعت بوده است.
وی با بیان اینکه به حمدالله نمازهای باشکوه تاسوعا و عاشورا در سراسر کشور و کشورهای اسلامی در سال‌های اخیر اقامه شده است، گفت: امسال علی‌رغم اینکه شیوع کرونا بیشتر فعالیت‌های فرهنگی را محدود کرده است، نماز ظهر تاسوعا و عاشورا با رعایت مقررات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سراسر استان فارس اقامه خواهد شد.
مدیر ستاد اقامه نماز استان فارسبیان کرد: نماز جماعت در فضای باز و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در تمامی هیئات مذهبی برگزار خواهد شد و استفاده از ماسک توسط نمازگزاران الزامی بوده و لازم است که نمازگزاران سجاده و مهر شخصی به همراه داشته باشند.
ذوالانوربا بیان اینکه سطوح مشترک محل‌های برگزاری نماز قبل و بعد از مراسم گندزدایی می‌شوند،‌ گفت: امکانات ضدعفونی دست نیز تهیه و در دسترس نمازگزاران قرار خواهد گرفت.
وی با تأکید بر اینکه کنترل تردد و ورود و خروج جهت جلوگیری از تجمعات نیز توسط مسئولان برگزاری انجام خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که این نمازها باشکوه هرچه بیشتری اقامه شوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز