دستگیری قاتل در کمتر از نیم ساعت در "کوه چنار"

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۱۶۰۴
دستگیری قاتل در کمتر از نیم ساعت در کوه چنار
فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت:با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، قاتلی که با سلاح سرد مرد 41 ساله ای را به قتل رسانده و متواری شده بود، در کمتر از نیم ساعت شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ " لطف اله محمدی" اظهارداشت: در پی اعلام وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای شهرستان به مرکز فوریتهای پلیسی 110 ، بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام و پس از حضور در محل با پیکر بی جان یک مرد 41 ساله مواجه شدند.
وی افزود: در تحقیقات اولیه توسط ماموران انتظامی مشخص شد که قاتل در درگیری با مرد 41 ساله با سلاح سرد وی را به قتل رسانده و بلافاصله از صحنه جرم متواری شده است.
سرهنگ محمدی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و با اقدام به موقع و هوشمندانه، مأموران انتظامی موفق شدند در کمتر از نیم ساعت قاتل را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار تصریح کرد: قاتل پس از دستگیری به جرم خود مبنی بر به قتل رساندن  مرد 41 ساله با ضربه چاقو اعتراف و انگیزه خود از ارتکاب قتل را مسائل شخصی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه قاتل پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، تأکید کرد: نیروی انتطامی با افرادی که به صورت فردی و یا جمعی اقدام به شرکت در نزاع‌های خیابانی کرده، به صورت قاطعانه و قانونی برخورد می‌ کند.
نظر شما