فرمانده انتظامی استان فارس:

توقیف پژو با ۳۰۹ کیلوگرم حشیش در "آباده"

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۱۶۰۹
توقیف پژو با ۳۰۹ کیلوگرم حشیش در آباده
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان "آباده" یک خودرو پژو 405 حامل 309 کیلوگرم حشیش توقیف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سردار "رهام بخش حبیبی"   اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان "آباده" با همکاری اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از تردد یک خودرو حامل مواد مخدر در محور "آباده-اصفهان" مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان "آباده" به محور مورد نظر اعزام و پس از کنترل محسوس و نامحسوس خودروهای عبوری، یک خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.
وی اضافه کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح لاستیک های این خودرو را مورد هدف قرار داده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، 309 کیلوگرم حشیش کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، تأکید کرد: مأموران انتظامی استان فارس در راستای مبارزه بی امان با مواد مخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.
نظر شما