استاندار فارس :

حفظ سلامت دانش آموزان در اولویت نظام آموزشی است

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۳:۴۰:۴۹
کد خبر: ۱۰۵۳۸۶۱
حفظ سلامت دانش آموزان در اولویت نظام آموزشی است
استاندار فارس گفت:حفظ سلامت دانش آموزان در اولویت نظام آموزشی است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در آیین نمادین آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ که در یکی از مدارس شیراز برگزار شد عنوان کرد: امروز فصلی نو در زندگی  دانش آموزان همراه با بیم و امید آغاز می‌شود که این بیم ناشی از شیوع  و همه گیری بیماری کرونا است اما در کنار آن امیدواری به آینده نیز در دانش آموزان وجود دارد.
نماینده عالی دولت در استان فارس، یادآور شد: آموزش و تربیت نسل آینده از مهمترین مسائلی است که برای مسئولان نظام دارای اولویت است چرا که با تکیه بر این مولفه می‌شود آینده بهتری برای خود و کشور رقم زد.
دکتر رحیمی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در امر آموزش و پرورش اقدامی زیربنایی است که ثمرات آن در توسعه و پیشرفت کشور نمایان خواهد شد.
وی با بیان اینکه مدیران و سکان داران جامعه تحت تاثیر آموزش و پرورش هستند و بی تردید شیوه آموزش آنها بر چگونگی عملکردشان اثر می‌گذارد خاطرنشان کرد: اگر به دنبال داشتن آینده بهتری هستیم باید توجه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش را با جدیت در دستور کار قرار دهیم.
استاندار فارس یادآور شد: با همکاری و همراهی  وزرات آموزش و پروش، خانواده و جامعه و کل دولت می‌توان انتظار داشت آینده آموزش و پرورش شکوفاتر از گذشته باشد.
دکتر رحیمی با تاکید بر اینکه اولویت اول در امر آموزش و پرورش حفظ سلامت دانش آموزان است ،افزود: بعد از سلامت، تربیت و آموزش مد نظر است که با روش های مختلف مجازی و حضوری از سوی معلمان و مربیان، این فرشتگان علم و دانایی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.
وی از مربیان و معلمان خواست همچون همیشه در طول سال تحصیلی حتما درس اخلاق، احترام به حقوق دیگران و قانون دوستی را در برنامه اموزش خود قرار دهند چرا که حفظ کردن مطالب برای چند روز است اما نوعدوستی و مهربانی اثری همیشگی دارد 
استاندار فارس گفت: دست اندرکاران تعلیم و تربیت در آموزش ،افق های روشنی پیش روی دانش آموزان  بگشایند و نشاط و سر زندگی و امید را ترویج کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز