استاندار فارس:

تفاهم نامه های دستگاه های اجرایی با فنی و حرفه ای عملیاتی شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۷:۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۵۴۶۶۳
تفاهم نامه های دستگاه های اجرایی با فنی و حرفه ای عملیاتی شود
استاندار فارس در کارگروه اقتصادی ، اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به تفاهم نامه های متعددی که دستگاه‌های اجرایی مختلف با سازمان فنی و حرفه ای منعقد کرده‌اند، گفت: بستری مناسب برای حرفه‌ آموزی فراهمشده‌ است که اگر به سوی عملیاتی شدن سوق یابد بخش زیادی از مشکلات اشتغال به ویژه در میان نسل جوان را برطرف خواهد کرد.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت الله رحیمی اظهارداشت: آموزش‌های ارائه شده در فنی و حرفه ای  زمینه ورود افراد به بازار کار را مهیا می‌کند ، تاکید کرد: انتظار دارم با عملیاتی شدن این تفاهم نامه‌ها و بهره گیری از تشویق ها و سخت گیری ها گام اثر بخشی در حرفه آموزی جوانان بردارند.
دکتر رحیمی اظهار کرد: به عنوان نمونه استفاده از این آموزش‌های فنی و حرفه ای برای آموزش سربازان وظیفه ، کاربرد خواهد داشت.
استاندار فارس همچنین به تفاهم نامه ما بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان صنعت ، معدن و تجارت اشاره و خاطرنشان کرد: رعایت اولویت در ایجاد اشتغال برای فرزندان شهدا و ایثارگران با جدیت در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: مطالبات به حق این قشر ارزشمند باید دنبال شود.
استاندار فارس با اشاره به پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا تاکید کرد: بانک‌ها و دستگاه های اجرایی باید در دو هفته آینده حداقل ۵۰ درصد از سهمیه استان فارس را کسب کنند و فارس جز رتبه‌های برتر کشور در جذب این تسهیلات قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس خطاب به سرپستی های بانک‌ها در استان فارس گفت : هر گونه کم کاری در رابطه با پرداخت این تسهیلات با برخورد جدی مدیریت ارشد  استان مواجه خواهد شد‌.
دکتر رحیمی در پایان بر لزوم استفاده حداکثری دستگاه ها از ظرفیت بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه و همچنین جذب اسناد خزانه از سوی آنها تاکید کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز