استاندار فارس:

تکریم و تجلیل از مجاهدت های ایثارگران مایه مباهات است

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۸۳۰۱
تکریم و تجلیل از مجاهدت های ایثارگران مایه مباهات است
استاندار فارس گفت: تکریم و تجلیل از مجاهدت های ایثارگران مایه مباهات است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه نشر و حفظ آثاروارزش های دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس متعلق به همه مردم است و معرفی آن به نسل های مختلف وظیفه مهم ما است و تکریم و تجلیل از مجاهدت ها و ایثارگری های فرزندان ایران موجب مباهات است.
وی با اشاره به حجم برنامه های طراحی شده در این ایام گفت:با برنامه ریزی منظم باید پوشش رسانه ملی مناسبی برای این فعالیت ها انجام شود و همچنان از فضای مجازی نیز بهره گیری کنیم. 
نماینده عالی دولت در استان فارس خواستار معرفی روایت گران دفاع مقدس شد و اظهار داشت: واقعیت شروع  و خاتمه دفاع مقدس نیاز به تحلیل های خاص دارد و ملت ما در صد سال اخیر شروع کننده هیچ جنگی نبوده و تنها با هدف دفاع از میهن و لبیک به رهبر کبیر انقلاب اسلامی به مجاهدت پرداخته اند. 
رحیمی از تخصیص اعتبار 10 میلیاردی برای تکمیل موزه دفاع مقدس خبر داد و افزود: احداث 10 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران از جمله برنامه‌های دولت در این زمینه است. 
استاندار فارس ساماندهی گلزار شهدا؛ نشر کتاب های دفاع مقدس و نصب المانهای شهدا را از جمله اهداف مهم عنوان کرد و گفت:هفته دفاع نقطه برجسته سال است  و باید تلاش کرد برنامه های دیده شده تداخل اجرایی نداشته باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز