رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ازخدمات فعالان فوریت های پزشکی تقدیر کرد

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۸۸۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ازخدمات فعالان فوریت های پزشکی تقدیر کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پیامی به مناسبت فرا رسیدن بیست و ششم شهریور، روز فوریت های پزشکی و اورژانس، از خدمات فعالان این عرصه تقدیر کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، دکتر «مهرزاد لطفی» در این پیام با اشاره به جایگاه کارکنان اورژانس در نظام سلامت کشور، آنان را تکیه گاهی مطمئن برای حرکت رو به جلو در توسعه خدمات سلامت کشور خواند.
در متن این پیام آمده است:
از جمله افتخارات نظام سلامت کشور که همواره تکیه گاهی مطمئن برای حرکت رو به جلو در زمینه توسعه خدمات سلامت بوده است، حضور نیروهای پرتوان اورژانس پیش بیمارستانی است که با علم به رسالت حرفه ای خود در چرخه نظام سلامت، به صورت فعالانه در حفظ جان بیماران و ارتقای سلامت عمومی سهیم شده اند.
همکاران عزیز ما در حوزه اورژانس فارس نیز همواره از پیشگامان اورژانس کشور بوده که با توانمندی بالا در ارائه خدمات پیش بیمارستانی، توانسته اند جهادگونه در این عرصه وارد عمل شده و به عنوان حلقه نخست ارائه خدمات درمانی، حامی مطمئن حیات مردم عزیزمان باشند.
کارکنان خدوم اورژانس همواره با آمیزه ای از دانش حرفه ای، حس مسوولیت، انسان دوستی و خدمت خالصانه، از مهم ترین ارکان نظام سلامت بوده و بی شک فرصت نجات فرشته گونه انسان ها در حساس ترین موقعیت ها، موهبت ارزشمندیست که پروردگار منان به بندگان شایسته خود اعطا فرموده است.
در کنار خدمات همیشگی همکاران شریفمان در حوزه اورژانس و حضور فعالانه آنان بر بالین بیماران، در ماه های اخیر نیز بحران کروناویروس عرصه ای دیگر برای ترسیم جانفشانی این خادمان همیشه در صحنه بود که در این برهه سرنوشت ساز تاریخ سلامت کشور نیز دوشادوش مدافعان سلامت، همراهی مهربان برای مردم عزیزمان بودند.
به مناسبت بیست و ششم شهریور، روز فوریت های پزشکی و اورژانس، خدمات و دلسوزی های یکایک همکاران شرافتمند اورژانس فارس را صمیمانه پاس داشته و از ایزد مهربان، سلامت روزافزون، موفقیت و توان مضاعف در عرصه خدمت به خلق را خواستارم.
همچنین به همین مناسبت، یاد و خاطره تمامی شهدای اورژانس کشور را که نمادی روشن از حضور مسوولانه در این عرصه هستند، گرامی می دارم و امیدوارم ارمغان این خدمات و جانفشانی ها، ارتقای سلامت هم میهنانمان باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز