ضرورت تلاش دسته جمعی برای ترویج فرهنگ استفاده از ماسک

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۷:۵۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۱۵۲۸
ضرورت تلاش دسته جمعی برای ترویج فرهنگ استفاده از ماسک
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کرونا بر تلاش دسته جمعی برای ترویج فرهنگ استفاده از ماسک و تشویق مردم به رعایت دستورات بهداشتی تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «مهرزاد لطفی» با توجه به موارد بالای ابتلا به کووید۱۹ در برخی از شهرستان های استان، تقویت هماهنگی بین بخشی را در این زمینه راهگشا خواند و افزود: با گذشت هفت ماه از شیوع کروناویروس، متاسفانه برخی کماکان استفاده از ماسک به عنوان راهکار محافظتی مهم را جدی نمی گیرند و در این زمینه لازم است آگاهی بخشی و مشارکت عمومی صورت گیرد.
او با اشاره به همکاری امام جمعه، استاندار و مجموعه استانداری، دستگاه های نظامی و انتظامی، شهرداری، صدا و سیما، بیمارستان های خصوصی، روسای سازمان ها و کارکنان بهداشت و درمان گفت: این همکاری و همدلی بین بخشی در استان باعث مدیریت موفق در بحران کرونا شده، تا جایی که کمترین مرگ و میر ناشی از ابتلا به کروناویروس و بیشترین انجام تست کرونا در کشور به استان فارس اختصاص دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با تقدیر از مسوولان بیمارستان بعثت به پاس همکاری ویژه در بحران کرونا اظهار کرد: با توجه به شیوع کروناویروس و لزوم استفاده از تمام ظرفیت های دانشگاه در راه خدمت به بیماران مبتلا، بخش های خصوصی نیز با تجهیزات کامل در این امر مهم به یاری مجموعه دانشگاه شتافتند.
دکتر لطفی در این نشست ضمن بررسی وضعیت آمار مبتلایان به کروناویروس و جانباختگان این بیماری در شیراز و استان، روند انجام تست های pcr در مراکز ۱۶ ساعته، فعالیت آزمایشگاه های تشخیصی کووید۱۹، همچنین اقدامات کارگروه های مختلف ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹ را ارزیابی کرد. 
او ضمن بررسی اجرای مصوبات قبلی و ارزیابی میزان اشغال تخت های بیمارستان ها، بر حفظ سلامت کارکنان به ویژه تیم های درمانی تاکید کرد و ارایه خدمت بهینه و باکیفیت به بیماران را مستلزم این امر عنوان کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز