کلاهبرداری میلیونی با وعده فروش تجهیزات کشاورزی

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۰۶۳۴۳۱
کلاهبرداری میلیونی با وعده فروش تجهیزات کشاورزی
فرمانده انتظامی فسا از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که از طریق آگهی فروش تجهیزات کشاورزی در فضای مجازی، 700 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "فرج رستمی" در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده قضائی با موضوع کلاهبرداری از طریق وعده فروش تجهیزات کشاورزی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع توسط کارشناسان پلیس فتا آغاز شد.
وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی با مشاهده آگهی فروش تجهیزات کشاورزی در سایت دیوار، مبلغ 700 میلیون ریال بابت خرید آن به حساب اعلام شده واریز کرده در حالیکه کالای مورد نظر تحویل نشده و شماره تلفن موجود نیز پاسخگو نمی باشد.
این مقام انتظامی گفت: پس از تکمیل تحقیقات از شاکی و اقدامات فنی، افسران پلیس فتا موفق به شناسایی متهم شدند و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ "رستمی" با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده روانه دادسرا و وجه کلاهبرداری نیز به حساب شاکی واریز شد، خاطر نشان کرد: افرادی که قصد خرید اینترنتی از سایت های مختلف را دارند بایستی در ابتدا فروشنده را احراز هویت و تا زمان تحویل کالا و روئیت آن، اقدام به واریز وجه نکنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز