نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی:

احداث شهر جدید تابناک در لامرد به تصویب رسید

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۰۶۵۳۹۲
احداث شهر جدید تابناک در لامرد به تصویب رسید
نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی گفت: صبح امروز در جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور، احداث شهر جدید تابناک در لامرد به تصویب نهایی رسید.
به گزارش خبرنگار برنا از لامرد؛ دکتر سید موسی موسوی احداث شهر 54 هزار نفری تابناک در لامرد را پروژه ای کلیدی دانست و اظهارداشت: احداث این شهر یکی از مهمترین پروژه های موجود در دوره نهم مجلس شورای اسلامی بود که در همان مقطع با حضور وزیر وقت راه مقدمات آن فراهم شد و حتی جانمایی محل نیز صورت گرفت، اما عملیاتی نشد.
وی خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات، مکاتبات و تماس‌های پیاپی با وزیر راه، معاونان وزیر، اعضای شورای عالی شهرسازی کشور، استاندار فارس و سایر مقامات مربوط در استان، در همین مدت کوتاه آغاز فعالیت مجلس یازدهم گام‌های مهمی به جلو برداشته شد لذا ابتدا این طرح در کمیته زیربنایی استان و سپس در شورای برنامه‌ریزی استان فارس به تصویب رسید.
نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در مرحله سوم اعلام موافقت کمیته فنی شورای عالی شهرسازی اخذ شد و تنها یک گام دیگر تا تصویب نهایی باقی مانده بود که این گام بزرگ نیز صبح امروز به لطف الهی برداشته شد.
موسوی تأکید کرد: شهر جدید تابناک سبب رونق شگرفی در آینده منطقه خواهد شد از همین روی می‌توان آن را مگاپروژه نامید.
شهر جدید تابناک لامرد در زمینی به وسعت ۷۰۰ هکتار در نزدیکی فرودگاه لامرد، با پیش‌بینی اسکان ۵۴ هزار نفر طراحی شده است؛ شهر مذکور علاوه بر ارائه زمین و مسکن به همراه تمام زیرساخت‌های شهری، هزاران فرصت شغلی برای جوانان ایجاد خواهد کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز