برگزاری برنامه‌های یادروز حافظ بر بستر مَجازی

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۹۹۲۸
برگزاری برنامه‌های یادروز حافظ بر بستر مَجازی
آیین افتتاحیه این مراسم همچون گذشته، شامگاه ۱۹ مهرماه ساعت ۱۹ خواهد بود که آیین گل‌افشانی مزار حافظ و ادای احترام به این شاعر از صدا و سیمای مرکز فارس پخش خواهد شد؛ همچنین آغاز نشست‌های علمی ۲۰ مهرماه است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس؛ بیست‌ و چهارمین برنامه یادروز حافظ به دلیل شیوع کرونا با حضور مجازی حافظ‌پژوهان، علاقه‌مندان و فرهنگ‌ورانی از سراسر جهان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس سه‌شنبه در نشستی خبری اعلام برنامه‌های یادروز حافظ، ابراز داشت: تمام برنامه‌های سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی تدارک دیده شده است.
صابر سهرابی با اشاره به دعوت از حافظ‌پژوهان بین‌امللی ابراز کرد: مقالات بسیاری به مرکز حافظ‌شناسی ارسال شده است که طی یک هفته برگزاری ارائه و بیان می‌شود.
وی همچنین برگزاری برنامه‌هایی را در شهرستان‌های سراسر فارس یادآور شد که از برگزاری نمایشگاه‌ها تا نشست‌های ادبی و حافظ‌خوانی را دربر می‌گیرد.
سهرابی اعلام کرد: آیین افتتاحیه این مراسم همچون گذشته، شامگاه  ۱۹ مهرماه ساعت ۱۹ خواهد بود که آیین گل‌افشانی مزار حافظ و ادای احترام به این شاعر از صدا و سیمای مرکز فارس پخش خواهد شد؛ همچنین آغاز نشست‌های علمی ۲۰ مهرماه است.
نظر شما