معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان:

شورای مسکن شهرستان، فعال تر از قبل انجام وظیفه خواهد کرد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۱۰۴۰
شورای مسکن شهرستان، فعال تر از قبل انجام وظیفه خواهد کرد
جلسه شورای مسکن شهرستان لارستان به ریاست احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان و با حضور ادارات عضو در محل فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس؛ در این جلسه با بررسی مسائل مورد نظر در حوزه مسکن از قبیل اجراء طرح اقدام ملی، تامین مسکن محرومین ،نظارت بر روند ساخت مسکن وموارد مرتبط دیگر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان در این جلسه در سخنانی مهمترین کار پیش روی شورای مسکن شهرستان، پیگیری ساخت مسکن درطرح اقدام ملی شد که در این پروژه، لارستان بیش از ٥٠ درصد استان را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به این موضوع تاکید کرد: کلیه ادارات خدمات رسان و بویژه شهرداری مراحل عملیاتی شدن پروژه را هموار و نسبت به تامین خدمات زیربنایی از قبیل آب و برق همکاری لازم با مجری پروژه که بنیاد مسکن شهرستان است را داشته باشند.
دلاور ادامه داد: در این طرح با همکاری و اقدام خوب اداره کل راه و شهرسازی لارستان زمین های مورد نظر مشخص و کارهای آماده سازی آنها در دست انجام است.
وی به ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن اطمینان داد که برای همه کسانی که شرایط لازم را داشته و مراحل ثبت نام و ودیعه گذاری آنها تمام شده است زمین تامین و امیدواریم با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه ها هرچه سریعتر ساخت آنها شروع شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان تاکید کرد: در جهت تداوم جلسه و حل مشکلات پیش رو، شورای مسکن شهرستان فعال تر از قبل انجام وظیفه خواهد کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز