جانشین استاندار فارس در ستاد مدیریت بیماری کرونا :

آغاز محدودیت های کرونایی از ۲۳ مهرماه در استان فارس

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۰۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۱۹۱۵
آغاز محدودیت های کرونایی از ۲۳ مهرماه در استان فارس
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: با تصویب جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا محدودیت‌ها از چهارشنبه ۲۳ مهرماه در ۳۶ شهرستان آغاز خواهد شد و تا پایان هفته آینده ۲ آبان ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، عبدالرضا قاسم‌پور گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان و بستری بیماران کرونایی در استان، گرچه از نظر مراعات  پروتکل های بهداشتی توسط مردم همچنین رسیدگی و مراقبت و درمان بیماران ،استان اول کشور هستیم ، ولی همچنان جزء ۴ استان با وضعیت نارنجی کشور هستیم درحالی‌که ۲۷ استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
او افزود: با تصویب جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا محدودیت‌ها از چهارشنبه ۲۳ مهرماه در ۳۶ شهرستان آغاز خواهد شد و تا پایان هفته آینده ۲ آبان ادامه دارد، بنابراین بازرسی و نظارت بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی واحد‌های صنفی، تولیدی، صنعتی، خدماتی، کارگاه‌های ساختمانی، طرح‌های عمرانی و ادارات تشدید می‌شود.
قاسم‌پور ادامه داد: مصادیق اعمال  محدویت شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه های علمیه، مدارش شبانه روزی، زبان سراها، کتابخانه‌ها و… است که این مراکز بایستی آموزش‌های خود را به‌صورت مجازی انجام دهند هرچند که ۸۰ درصد مدارس و سایر موسسات آموزشی، آموزش را مجازی ارائه می‌دادند.
او بیان کرد: تا پایان هفته آینده دانشگاه‌ها، مدارس، استخر‌های سرپوشیده، سینما، تیاتر ،موزه و باغ موزه ها ،تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و باشگاه‌های بدنسازی و برخی رشته‌های ورزشی مانند کشتی و کاراته و جودو و بازی‌های پربرخورد تعطیل هستند.
قاسم‌پورگفت: بر اساس مجوز ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستور استاندار فارس در سراسر استان استفاده از ماسک در ادارات برای کارکنان و مراجعان الزامی است.
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: برگزاری هرگونه مراسم مذهبی، همایش، ختم، برنامه اجتماعی و فرهنگی ممنوع است.
او گفت: مصوب شده تالار‌های پذیرایی، کافی شاپ ها، قهوه خانه‌ها از چهارشنبه به مدت ده روز تعطیل شوند و رستوران‌ها و فست فود‌ها و آب میره و بستنی فروشی ها فقط به صورت بیرون بر ارائه خدمت کنند.
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا ادامه داد: اکیپ ویژه نظارت که از قبل راه اندازی شده بر وضعیت حمل ونقل عمومی، پایانه‌های مسافربری، بخش‌های اداری و غیراداری دستگاه‌های اجرایی به شدت نظارت خواهند داشت و با افراد و مدیران درهر پست و منصب که مصوبات ستاد استانی  را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.
او تصریح کرد: این برنامه با همکاری بازرسی استانداری فارس، واحد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، سازمان صمت، شهرداری، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی اجرا می‌شود.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز