جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا:

برگزاری نمایشگاه تخصصی مقابله با ویروس کرونا توسعه و تحرک اقتصادی به دنبال دارد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۷۲۷۶۳
برگزاری نمایشگاه تخصصی مقابله با ویروس کرونا توسعه و تحرک اقتصادی به دنبال دارد
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا؛ پیشگیری، فرهنگ سازی پیشگیری مقابله با بیماری کرونا، حمایت از شرکت های نوبنیان، حمایت از اشتغال، توسعه و تحرک اقتصادی کشور را از اهداف برپایی اولین نمایشگاه تخصصی مقابله با ویروس کرونا ذکر کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، عبدالرضا قاسم پور در حاشیه برپایی اولین نمایشگاه تخصصی مقابله با ویروس کرونا گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی مقابله با ویروس کرونا در شرایط تحریم کشور و در سال جهش تولید و در ایام بحران بیماری کرونا به جهت حمایت از بخش خصوصی، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران ارزشمند است و باعث هم افزایی بیشتر بین تولیدکننده، صادرکننده و مصرف کننده می شود.
وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه شرکت های دانش بنیان را در  بخش دولتی و خصوصی به خودکفایی می رساند، اظهارداشت: نمایشگاه تخصصی مقابله با بیماری کرونا، محصولات و کالاهای فناورانه ای که توسط شرکت های دانش بنیان و سایر شرکت های استان فارس و سایر استان ها تولید  شده است را به  نمایش گذاشته است.
قاسم پور در خصوص اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه با هدف پیشگیری، فرهنگ سازی پیشگیری مقابله با بیماری کرونا، حمایت از شرکت های نوبنیان، حمایت از اشتغال، توسعه و با هدف تحرک اقتصادی کشور ایجاد شده است.
 وی تصریح کرد: نمایشگاه با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی  و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و ادارات دیگر برپا شده است.
جانشین استاندارفارس در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در پایان اظهار داشت: در این نمایشگاه ادارات و دانشگاه علوم پزشکی اعلام کردند که می توانند تسهیلات و خدماتی در اختیار شرکت های دانش بنیان و شرکت های  تولید کننده  مواد ضدعفونی کننده قرار دهند.
وی با اشاره به وضعیت مشکلات اقتصادی ناشی از تحریمها و همچنین شیوع کرونا از برگزارکنندگان این نمایشگاهها که توانسته اند علیرغم همه مشکلات نمایشگاه باشکوه و با مشارکت حداکثری شرکت ها برپا کنند، تقدیر کرد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز