مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

لزوم همراهی هیات های ورزشی شهرستان شیراز با استان در راستای اجرای طرح آمایش

۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۲۳:۵۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۸۴۸۱
لزوم همراهی هیات های ورزشی شهرستان شیراز با استان در راستای اجرای طرح آمایش
مدیر کل ورزش و جوانان فارس:در راستای اجرای طرح آمایش هیات های ورزشی شهرستان شیراز با هیات های استان همراهی داشته باشند
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، عباس حاجی زاده در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با اشاره به اینکه هیات های ورزشی شهرستان شیراز برای اجرای درست طرح آمایش باید در راستای اهداف و سیاست های هیات های استان گام بردارند و با استان همراهی کامل داشته باشند از هیات های ورزشی استان نیز خواست تا با هیات های شهرستان شیراز تعامل داشته باشند.
وی با اشاره به جمعیت نزدیک به 2 میلیونی شهرستان شیراز گفت:باید از این ظرفیت به بهترین شکل برای توسعه ورزش استان استفاده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس اظهار داشت:در اجرای طرح آمایش نیز که 15 هیات در بعد قهرمانی و 10 هیات در بعد همگانی دخیل هستند هیات های اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز نیزباید با تعامل با دستگاه های مختلف به پیشرفت این طرح کمک کند. حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش در مورد سرانه فضای ورزشی شهرستان شیراز نیز گفت:در سال های گذشته سرانه فضای ورزشی شیراز نسبت به استان افزایش کمتری داشته و نیاز است تا با تامین زمین در راستای افزایش سرانه فضای ورزشی شهرستان شیراز اقدام شود.
وی همچنین یکی از نیازهای ورزش شیراز را توسعه زیرساخت های ورزش بانوان دانست و گفت آماده ایم تا در صورت تامین زمین ورزشگاه اختصاصی بانوان 2 شیراز را گلنگ زنی کنیم. مدیرکل ورزش و جوانان فارس ابراز داشت:وجود 4 نماینده در شیراز و همچنین فرمانداری ورزش دوست چشم اندازی روشن را در پیش ورزش شیراز ترسیم کرده است.
وی همچنین در ضمن تجلیل از خدمات 14 ماهه غلامعلی طفیونی در ورزش شهرستان شیراز گفت:محمد علی فرهنگ مهر رئیس جدید اداره ورزش و جوانان فارس در سالهای خدمت خود در ورزش در مسئولیت های مختلف موفق عمل کرده و همچنین در 6 سال اخیر به عنوان رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی فارس موفق شده تا بدون کم ترین حاشیه ای فعالیت کند.
مراسم تودیع و معارفه غلامعلی طفیونی و محمدعلی فرهنگ مهر صبح امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس،جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، عبدالرسول حقیقی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار شیراز و جمعی از هیات های ورزشی شهرستان شیراز برگزار شد
نظر شما