مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

سرانه ورزشی شهرستان لامرد دو برابر میانگین کل فارس است

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۲:۳۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۰۰۰۹
سرانه ورزشی شهرستان لامرد دو برابر میانگین کل فارس است
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، سرانه ورزشی شهرستان لامرد را دو برابر سرانه ورزشی کل استان اعلام کرد و گفت: لامرد دارای سرانه ۹۵ صدمی است که این نشان‌دهنده پویندگی ورزش در این شهرستان است.
به گزارش خبرنگار برنا از شهرستان لامرد؛ عباس حاجی زاده؛ قانون مداری، شفاف سازی و برنامه داشتن را از برنامه های نوین مدیران ورزشی عنوان و خاطرنشان کرد: به ورزش های باستانی مثل پهلوانی باید توجه ویژه ای شود لذا برای تخصیص جایگاه معین به این حوزه رایزنی هایی انجام شده است.
وی توجه به بخش خصوصی و خیرین با توجه به اوضاع نابسامان کشور را از گزینه های مهم در توسعه ورزش قلمداد کرد و افزود: طی سفری که به شهر اشکنان شهرستان لامرد داشتم یک خیر مبلغ 2 میلیارد تومان را جهت سالن بندسازی و اسب سواری اختصاص داد؛ علاوه بر این زمین چمن علامرودشت از اولویت های کاری ماست که ان شاالله در دهه فجر این مهم به بهره برداری برسد.
حاجی زاده استفاده از ظرفیت های صنایع بزرگ شهرستان لامرد در حوزه ورزش را امری پیشگامانه دانست و ادامه داد: امیدواریم که صنایع بزرگ در سطح شهرستان لامرد در زمینه نرم افزارى و تیم دارى ورزشى ورود کنند زیرا ظرفیت هاى خوبى در رشته هاى ورزشى به ویژه فوتبال و فوتسال وجود دارد که در آینده نزدیک در این زمینه با مدیر عامل آلومینیوم جنوب دیدار خواهیم داشت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: از اعتبارات ارزش افزوده و ملی، 8 میلیارد و 700 میلیون تومان برای اختصاص به شهرستان لامرد پیش بینی شده است، این اعتبارات جدا از 2 میلیارد اختصاص یافته از 50 میلیارد تومان است.
حاجی زاده اذعان کرد: با برنامه ریزى های صورت گرفته اماکن ورزشى در روستاها در اختیار دهیارى ها و در سطح شهرها به مزایده گذاشته مى شود.
در ادامه فرماندار شهرستان لامرد با بیان اینکه ورزش از سیاست باید به دور باشد تصریح کرد: ورزش جایگاهی برای فرار از خستگی های سیاسی است.
حسین شبانی نژاد با بیان اینکه ساخت سالن ورزشی بانوان در لامرد دستور کار است از رفع مشکلات متعدد سالن ورزشی انقلاب شهرستان لامرد خبر داد و گفت: از 50 میلیارد تومان اختصاص یافته برای توسعه زیر ساخت های شهرستان، شهرداری و دهیاری های لامرد، 2 میلیارد تومان برای رفع مشکلات سالن ورزشی انقلاب شهرستان در نظر گرفته شده است.
نظر شما