استاندار فارس:

قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار باید رعایت شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۰۸:۴۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۳۲۴۶
قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار باید رعایت شود
استاندارفارس گفت: قیمت های کالاها و خدمات ضروری مورد نیاز مردم باید با آنالیز صحیح تعیین و با در نظر گرفتن همه عوامل اعلام شود و همه موظفند قیمت های اعلام شده توسط ستاد تنظیم بازار را رعایت کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان این که همه واحدهای مرغداری که نهاده های دولتی دریافت کرده اند موظفند که محصولات خود را درون استان توزیع کنند، اظهارداشت: عدم عرضه کالا در استان و یا تغییر قیمت بدون مصوبه ستاد تنظیم بازار باید مورد پیگرد قرار گیرد و با متخلفین برخورد شود.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که در شرایط همه گیری بیماری کرونا و فشار ناشی از تحریم ها انتظار داریم تامین کالا، توزیع، نظارت بر عرضه و قیمت گذاری کالاها در همه سطوح باید دقت و جدیت صورت گیرد تا گوشه ای از سختی های مردم کاهش یابد، افزود: در شرایط سختی باید خودمان به یکدیگر رحم کنیم و اگر سختی و ضرری وجود دارد باید میان همه مردم تقسیم شود و سود و منفعت نیز به همه جامعه برسد نه یک عده خاص.
وی با بیان این که دولت نهایت تلاش خود را برای تخصیص ارز دولتی مورد نیاز برخی کالای ضروری به کار گرفته است، ادامه داد: اقتصاد کشور تحت تاثیر شیوع کرونا، نرخ ارز و سختی های مبادله با دنیا بر اثر تحریم ها قرار دارد و در این شرایط باید همه دستگاه های مسئول به صورت جدی پای کار بیایند و  و بازرسی ها تا حصول نتیجه باید پیگیری شود.
استاندارفارس با تقدیر از زحمات تولیدکننده ها درخواست برای تلاش بیشتر در راستای تولید کالاهای مورد مردم، افزود: در شرایط اضطراری فعلی اقتصادی باید از بخش خصوصی که حاضر است بدون خارج کردن ارز از کشور کالاهای مورد نیاز جامعه را با قیمت قابل قبول وارد کرده و در بازار عرضه کند حمایت کنیم.
دکتر رحیمی با تاکید بر این که صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی باید به وظایف خود را در زمینه قیمت گذاری و نظارت و کنترل بر عرضه محصولات اساسی مورد نیاز مردم با دقت انجام داده و مانع از تضییع حقوق مردم شوند، گفت: حتما دستگاه های نظارتی، امنیتی، قضایی و شبه قضایی باید برای کنترل بازار وارد شوند و با تخلفات برخورد قانونی کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز