فرماندار ویژه لارستان:

تامین سوخت بخش ها و روستاهای بدون گاز در اولویت است

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۶۹۲۸
تامین سوخت بخش ها و روستاهای بدون گاز در اولویت است
فرماندار ویژه لارستان گفت: برای فصل سرما برنامه ریزی لازم در راستای تأمین سوخت بخش ها و روستاهای منطقه لارستان صورت گرفته است.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس؛ جلیل حسنی  از نحوه خدمات رسانی به مردم در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه لارستان و از تاسیسات انبار نفت شهید جلال بیمون نژاد بازدید و از نزدیک بر روند اجرای تکریم ارباب رجوع و رفاه شهروندان نظارت کرد.
 وی در این بازدید با اشاره به فرارسیدن فصل سرما، تاکید کرد: نباید مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز بخش ها و روستاییان شهرستان که از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند نیستند، وجود داشته باشد.
حسنی ادامه داد: توجه ویژه در امر خدمات رسانی، به خصوص تامین سوخت مورد نیاز بخش ها و روستاییان از اولویت‌های مهم این شرکت است و تا پایان زمستان نیز ادامه دارد.
فرماندار ویژه لارستان همچنین در جریان این بازدید از زحمات و تلاشهای همه دست اندکاران این شرکت در فراهم سازی تامین سوخت و هدایت انواع سوخت ها در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
معاون استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه جایگاه و انبار های سوخت، باید از بالاترین سطح ایمنی برخوردار باشند؛ تاکید کرد: ایمنی در جایگاه سوخت حرف اول و آخر را میزند، بنابراین درشرکت نفت و تمامی جایگاه های سوخت شهرستان، تجهیزات و استانداردهای گوناگونی در این رابطه به کار گرفته شود و باید به بروزترین فناوریهای حفاظتی و امنیتی تجهیز شوند.
مسعود حسنیان، رئیس ناحیه لارستان نیز ضمن تشریح عملکرد و عمده فعالیت‌های شرکت و همچنین نحوه ثبت نام و توزیع الکترونیکی نفت سفید، نفتگاز و گاز مایع، توضیحاتی در رابطه با عملیات تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی، اهمیت انبار نفت شهید بیمون نژاد در بحث امنیت عرضه پایدار سوخت برای شهرستانهای جنوب استان فارس و نیز پروژه های انجام شده و در دست اقدام در راستای افزایش ضریب ارتقاء ایمنی انبار و کاهش ریسک های عملیاتی ارائه کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز