فرمانده انتظامی استان فارس:

کشف ۴۹۴ کیلو تریاک در فارس

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۶۹۳۳
کشف ۴۹۴ کیلو تریاک در فارس
فرمانده انتظامی استان، گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، 494 کیلو تریاک در بازرسی از یک کامیون تانکردار کشف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سردار "رهام‌بخش حبیبی" اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، از تردد یک کامیون تانکردار حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی منتهی به شیراز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با تلاش مأموران انتظامی و ایست و بازرسی‌های محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر شناسایی و متوقف شد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون، 494 کیلو تریاک که به صورت حرفه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف شد، گفت: در این راستا یک نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و روانه زندان شد.
سردار "حبیبی" با اشاره به کشفیات مواد مخدر، گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون، 38 تن  و 552 کیلو انواع مواد مخدر در سطح استان فارس کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، با افزایش 7 درصدی رو به رو بوده است.
این مقام ارشد انتظامی، تصریح کرد: در این راستا 920 دستگاه وسایط نقلیه توقیف و  8 هزار متهم شامل قاچاقچی، حمل کننده، توزیع کننده، خرده فروش، معتاد، اسکورت و ... دستگیر شده‌اند.
وی با بیان اینکه در سال جاری در سطح استان فارس، 65 باند مواد مخدر منهدم شده است، خاطر نشان کرد: کشف 346 هزار و  714 عدد قرص‌ و همچنین 71 قبضه انواع سلاح غیرمجاز از دیگر نتایج عمکرد پلیس است.
نظر شما