اعضای باند ۳ نفره زوگیران در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۲۵۱۳
اعضای باند ۳ نفره زوگیران در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شدند
فرمانده انتظامی "شیراز" گفت: اعضای باند 3 نفره زورگیران به عنف مغازه در کمتر از 5 ساعت با هوشیاری پلیس دستگیر و روانه زندان شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "فرج شجاعی" اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف مغازه در محله "تاچارا" شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری "23 گلدشت" برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه، شاکی به ماموران اعلام کرد که بامداد امروز 20 آذرماه سال جاری در مغازه مشغول کار بودم که 3 نفر با سر و صورت پوشیده با سلاح سرد وارد شدند و با تهدید، مقداری نوشیدنی، آجیل، یک دستگاه پوز و مبلغ 3 میلیون ریال وجه نقد را سرقت و متواری شدند.
سرهنگ "شجاعی"خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری "23 گلدشت" با اقدامات فنی و تخصصی و استفاده از ابزارهای پلیسی، موفق شدند در کمتر از 5 ساعت اعضای باند 3 نفره سارقان به عنف را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی "شیراز" با اشاره به اینکه در سوابق متهمان جرایمی از جمله حمل و توزیع مواد مخدر، سرقت مغازه، اراذل و اوباش و... به چشم می‌خورد، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه آنان، همه اموال مسروقه کشف و تحویل شاکی شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان تاکنون به 7 فقره سرقت به عنف مغازه و موبایل قاپی  از شهروندان اعتراف کرده‌اند، اظهار داشت: این سارقان حرفه‌ای تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز