نماینده مردم کوار، خرامه و سروستان در مجلس:

امروز همه زیرساخت‌ها با هم مرتبط است

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۷:۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۱۰۳۲۱۲
امروز همه زیرساخت‌ها با هم مرتبط است
نماینده مردم شهرستان‌های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد امروز همه زیرساخت‌ها با هم مرتبط است، گفت: آب قطعا مایه حیات محسوب می‌شود، اما اگر برق نباشد، آب نیست و اگر گاز نباشد، تولید برق ممکن نخواهد بود و ... بنابراین همه مسائل با هم گره خورده و وجود یکی در گرو دیگری است.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، مهندس عبدالعلی رحیمی در جلسه با مدیرعامل و معاونان و مدیران شرکت توزیع برق شیراز، اهمیت توجه به پدافند غیرعامل در حوزه انرژی را بسیار مهم و حیاتی دانست و بر لزوم افزایش توان سخت و نرم افزاری در این حوزه، تاکید کرد.
رحیمی گفت: که در این دوره از فعالیت مجلس، بنا بر تدوین و تصویب قوانین جدید نیست بلکه نگاه‌ها به سمت اصلاح قوانین و از بین بردن تناقض‌ها و خلاءهای احتمالی قانون است.
او با بیان اینکه برای رفع مشکلات و تنگناها، کمتر به قوانین جدید نیاز داریم، بر لزوم شفاف شدن قوانین و روند اجرای قوانین تاکید و خاطرنشان کرد که بعضی از قوانین در عمل امکان انجام فعالیت‌ها را محدود کرده است.
رحیمی با یادآوری اینکه مجلس به دنبال کوچک و شفاف کردن قوانین و ازبین بردن تناقضات و خلاء‌ها در این زمینه است، گفت: با اصلاح و بهبود قوانین موجود می‌توانیم روند بسیاری از امور را تسهیل کرده و دستیابی به رفاه اجتماعی و ارتقاء کیفیت زندگی را تسریع کنیم.
نماینده مردم کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حوزه‌ انتخابیه خود در زمینه انرژی برق، خواستار تعامل بیشتر برای یافتن راهکارهای رفع موانع و محدودیت‌ها شد.
رحیمی در بخشی از سخنان خود با یادآوری اینکه ایجاد وزارت انرژی یکی از مباحث در دستور کار مجلس است، بر لزوم عطف توجه بیشتر به عمران و آبادانی روستاها و افزایش سطح رفاه و دسترسی به امکانات برای کشاورزان، دامداران و اهالی روستاها را خواستار شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز