امروز رخ داد؛

سومین مرحله توزیع تجهیزات دانش آموزی به مدارس عشایر در استان فارس انجام شد

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۲:۳۲
کد خبر: ۱۱۰۶۶۱۴
سومین مرحله توزیع تجهیزات دانش آموزی به مدارس عشایر در استان فارس انجام شد
سومین مرحله توزیع تجهیزات دانش آموزی به مدارس عشایر در استان فارس با حضور استاندار انجام شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، عنایت الله رحیمی در مراسم سومین مرحله توزیع تجهیزات دانش آموزی به مدارس عشایر  با گرامیداشت روز پرستار و میلاد حضرت زینب (س) گفت: اعتقاد داریم خدمات آموزش و پرورش زیر بنای توسعه است وکشور نیز  از مزیت های این سرمایه گذاری ارزشمند  استفاده خواهد کرد. 
 وی با توصیف ویژگی های عشایر اظهار داشت : وسعت دید، میهن پرستی  و خادم نظام از جمله ویژگی های فرزندان عشایر است و آنان امروزه خود را محدود به نژاد و زبان و قوم نکرده اند و در و همه  زمینه ها موفق عمل کرده اند. 
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه باید فارغ از گرایش های قومی و نژادی در جهت توسعه و عمران کشور فعالیت کرد گفت: جامعه بزرگ عشایری و سایر اقوام ایرانی سرمایه بزرگ کشور هستند و تلاش و خدمات آنان در سایر عرصه های  انقلاب اسلامی نمود دارد. 
رحیمی با تاکید بر لزوم همگرایی و اتحاد در رسیدگی به امورات گفت: امروزه سران قوا اعتقاد بر اتحاد و همدلی دارند و در این راستا ما تلاش میکنیم تا بدون حاشیه خدمت گذاری کنیم. 
استاندار فارس با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به استان فارس و مصوبات در خصوص ساماندهی امور عشایر از اجرای 12 طرح آموزشی  عشایر  خبر دادگفت: به مناسبت این ایام همچنین طرح احداث دو مدرسه شش کلاسه در منطقه عشایری اجرایی میشود.
گفتنی است این مراسم با تقدیر از دست اندکاران این طرح پایان یافت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز