امام جمعه شیراز:

توانمندی و خدمات پرستاران استان باید گردآوری و مستندسازی شود

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۵:۴۸
کد خبر: ۱۱۰۶۷۹۷
توانمندی و خدمات پرستاران استان باید گردآوری و مستندسازی شود
امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، در آئین گرامیداشت روز پرستار، با اشاره به توانمندی های خدمات کادر سلامت و پرستاران استان، بر اهمیت گردآوری و مستندسازی این تلاش ها تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، آیت الله «لطف الله دژکام» در این آئین ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار و آرزوی اجر دنیوی و اخروی برای پرستاران و کادر سلامت، گفت: ما همواره مدیون خدمات پرستاران بوده ایم و در این بحران مشخص شد که آنان چه خدماتی را به جامعه ارائه می دهند که باید مورد تقدیر قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: بحران کرونا در سطح جهان، همه کشورها را درگیر کرد و تمامی نیروهای بهداشتی درمانی کشورها برای نجات مردم خود تلاش کردند که این خدمات تا سال ها بعد در اذهان باقی می ماند.
او دفاع از خدمات جامعه پرستاری و کادر سلامت کشور در این بحران را نیازمند گردآوری و مستندسازی برای ارائه در جوامع علمی دنیا دانست تا بتوان توانمندی های این نیروها را به زبان علمی اثبات کرد.
آیت الله دژکام تفاوت معنادار آمار جانباختگان استان فارس نسبت به دیگر مناطق کشور را نمودی از این توانمندی و اثبات برتری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برشمرد که باید با ارائه به مجامع علمی، بر مجموعه افتخارات استان افزوده شود.
نظر شما