کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۷:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۷۲۹۵
کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک دستگاه تریلر کشنده و کشف 29 هزار لیتر سوخت فاچاق از نوع گازوئیل به ارزش یک میلیارد و 450 میلیون ریال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سرهنگ "ابراهیم یگانه"اظهارداشت : در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی به هویت معلوم با یک دستگاه تریلر قصد انتقال سوخت قاچاق به استان‌های شرقی کشور را دارد.
وی افزود: موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با برپایی تور ایست و بازرسی در محور شیراز-مرودشت، خودرو را مشاهده و برای بررسی بیشتر آن را به یگان انتظامی انتقال دادند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، 29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ "یگانه" با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش سوخت مکشوفه، یک میلیارد و 450 میلیون ریال برآورد شده است، اظهار کرد: پلیس به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان فرآورده های نفتی و کالا را ناکام خواهد گذاشت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز