اولین تداکس زنان خیابان زند در شیراز برگزارشد

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۴:۳۶
کد خبر: ۱۱۰۸۰۳۴
اولین تداکس زنان خیابان زند در شیراز برگزارشد
اولین رویداد تداکس زنان خیابان زند( TEDxWomenZandSt) در شیراز با هدف گسترش ایده های ارزشمند برگزار شد.
دبیر موسسه مردم نهاد نوآوران خلاق شهر راز که مجری برگزاری این رویداد بوده است درگفتگو با خبرنگار برنا از فارس اظهارداشت:تداکس برنامه ای  محلی  است که به صورت مستقل سازماندهی می شود تا ضمن دنبال کردن فلسفه سازمان جهانی تد برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و تجربیات با ارزش، تجربه  حضور در رویدادهای اصلی تد را هم برای شرکت کنندگان ایجاد کند.
 محمد صداقتی جهرمی افزود: در یک رویداد تدا کس ، سخنرانی های زنده اجرا شده و سخنران چکیده تجربیات و دانش خود را در یک سخنرانی کوتاه حداکثر 18 دقیقه ای به مخاطبان عرضه می کند که این سخنرانی ها  زمینه ساز مباحثه و گفتگوهای عمیق تر و موثرتری میان شرکت کنندگان می شود.
وی ادامه داد: در واقع، این رویدادهای محلی خودجوش، تداکس نامیده می شود و در این نام، x به معنای رویداد تد با سازماندهی مستقل  و در یک منطقه جغرافیایی می باشد.
دبیر موسسه مردم نهاد نوآوران خلاق شهر راز  عنوان کرد: کنفرانس های تد به عنوان الگوی اصلی برای برگزاری رویدادهای تدکس مورد استفاده قرار می گیرند، اما این رویدادها به صورت مستقل سازماندهی و طراحی می شوند.
صداقتی جهرمی درادامه ابرازداشت: هدف از برگزاری رویدادهای تد، ترویج خلاقیت، ایده پردازی و گسترش ایده های ارزشمند است که خلاقیت را  افزایش می دهد.
وی خاطر نشان کرد: برای سخنرانی در تد، سخنران ها ایده خود را در قالب سخنرانی تد قرار می دهند و در یک بازه زمانی 18 دقیقه ای با مخاطبان به اشتراک می گذارند.
دبیر موسسه مردم نهاد نوآوران خلاق شهر راز تصریح کرد:  سخنران های رویداد به دو طریق انتخاب می شوند.،تعدادی از سخنران ها توسط تیم محتوایی رویداد انتخاب و ما بقی توسط فراخوان های اعلام شده به جمع سخنران ها پیوستند
صداقتی جهرمی سپس گفت:اولین رویداد تدکس بانوان شیراز با تم Fearless توسط تیم تدکس زند شیراز برگزار شد.
وی اضافه کرد: جوانان تیم تدکس زند شیراز با توجه به شیوع کرونا این رویداد را به صورت کاملا آنلاین برگزار کردند و  در طول 4 ماه برنامه ریزی برای برگزاری این رویداد، اعضای تیم حتی یک جلسه حضوری نداشتند و تمامی بخش های برنامه ریزی به صورت آنلاین انجام شد.
دبیر موسسه مردم نهاد نوآوران خلاق شهر راز بیان کرد:راه ارتباطی با کمیته اجرایی رویداد تدکس زند شیراز، از طریق صفحه اینستاگرام tedxzandst است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز