مدیر امور سه توزیع برق شیراز:

پشتیبانی صنعت برق از خط اول مدافعان سلامت

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۸۰۳۶
پشتیبانی صنعت برق از خط اول مدافعان سلامت
مدیر امور برق سه شیراز گفت: در ایامی که شیوع بیماری کرونا، همه بخش‌های جامعه را به اشکال مختلف درگیر کرده، صنعت برق با تمام توان سعی در پشتیبانی مطلوب از خط اول دفاع از سلامت قرار داشته و فعالیت کرده است.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، مهندس مولودیان در جمع خبرنگاران، افزود: علیرغم آنکه وظایف قانونی شرکتهای توزیع نیروی برق، تامین انرژی مورد نیاز مشترک و پشتیبانی نرم و سخت افزاری تا پشت کنتور است، طی ماه‌های گذشته، با هدف همراهی بیشتر با ستاد مدیریت کرونای شیراز، اقدامات شاخصی را در خصوص مراکز درمانی اجرا کرده‌ایم.
وی با اشاره به اجرای طرح تعمیرات و به روز رسانی پست‌های بیمارستانی برق در شیراز، گفت: با توجه به محدوده تحت مدیریت امور سه توزیع برق شیراز، شمار زیادی از بیمارستان‌های دولتی و خصوصی تحت پوشش این ناحیه قرار دارد.
مدیر امور سه توزیع  برق شیراز:با بیان اینکه عموما تعمیر و نگهداری پست‌های برق بیمارستانی، برعهده مشترک است، گفت: به واسطه سیاست‌های حمایتی شرکت توزیع برق شیراز و تاکیدات مدیرعامل محترم، طی ماه‌های گذشته از سال 99، تعمیر و نگهداری و به روزرسانی هفت پست بیمارستانی برق در محدوده ناحیه سه اجرایی شده است.
مولودیان گفت: پست‌های برق بیمارستان‌های حضرت علی‌اصغر(ع)، شهید فقیهی، نمازی، شفا، شوشتری و میرحسینی و مسلمین، توسط گروه‌های عملیات و تعمیرات وخدمات فنی شرکت توزیع برق شیراز، به روز رسانی و سرویس شده است.
وی گفت: بعضی از پست‌های برق بیمارستانی در مراکز درمانی بزرگ، نیازمند سرویس و تعویض یا تعمیر قطعات بود که در این مدت با همت بیش از 20 نفر نیروی متخصص، این اقدامات اجرایی شده است.
مدیر امور برق سه شیراز با یادآوری اینکه وظیفه سرویس، تعمیر و نگهداری پست‌های برق اختصاصی ، براساس قانون برعهده مشترک است، گفت: هدف از اجرای این طرح، کمک به تامین برق مطمئن و پایدار برای مراکز درمانی، در شرایط شیوع کرونا بود تا دغدغه‌ی بروز مشکل وجود نداشته باشد.
مولودیان با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای سرویس، تعمیر و نگهداری پست‌های برق هفت بیمارستان واقع در محدوده امور سه برق شیراز، بیش از 250 میلیون تومان بوده است، گفت: این اقدام با استفاده از نیروی متخصص و کارشناسان شرکت توزیع برق شیراز اجرایی شده است.
وی همچنین از بررسی و سرویس ژنراتورهای بیمارستان‌های هفتگانه یاد شده نیز خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد طی ماه‌های اخیر، یک مانور عملیاتی تعمیراتی، با هدف پایداری شبکه و تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان بیمارستانی، اجرا شد.
مدیر امور سه توزیع  برق شیرازبا بیان اینکه، هم اینک وضعیت زیرساخت تامین برق بیمارستان‌های مستقر در محدوده امور سه توزیع برق شیراز، مناسب است، گفت: در این طرح 2 گروه تعمیرات و یک گروه اتفاقات از امور  و2 گروه از خدمات فنی شبکه  مشارکت داشتند و هر یک از تیم‌ها دارای ناظر، سرپرست و نیروهای عملیاتی بوده است.
مولودیانخاطرنشان کرد: که با اجرای این طرح، از توانایی مناسب بیمارستانهای مورد اشاره در تامین نیاز به انرژی در شرایط عادی و بحرانی، اطمینان حاصل شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز