انجام بیش از ۵۴۴ هزار تست تشخیصی کرونا در فارس از ابتدای شیوع تا کنون

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۵:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۹۵۹۲
انجام بیش از ۵۴۴ هزار تست تشخیصی کرونا در فارس از ابتدای شیوع تا کنون
از ابتدای شیوع اپیدمی کروناویروس تا کنون، بیش از ۵۴۴ هزار مورد تست تشخیصی کروناویروس در استان فارس انجام شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، مدیر روابط عمومی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: با بررسی ۵۴۴ هزار و ۵۵۱ مورد تست تشخیصی کروناویروس در فارس از ابتدای شیوع تا امروز پنجم دی، ۱۶۰ هزار و ۲۹۹ مورد مثبت قطعی شناسایی شده است.
دکتر «سید روح اله حسینی» جانباختگان این بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته را نیز ۹ نفر اعلام کرد و افزود: از ابتدای شیوع کووید۱۹ تا کنون، دو هزار و ۹۶۶ هم استانی را در اثر این بیماری از دست داده ایم.
او در ادامه به آمار بیماران بستری اشاره کرد و با بیان اینکه هم اکنون ۶۰۵ بیمار مثبت قطعی و مشکوک و دارای علایم کروناویروس در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: از این تعداد ۱۵۹ بیمار در وضعیت وخیم بوده و در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.
دکتر حسینی آمار بهبودیافتگان کووید ۱۹ از ابتدا تا کنون را نیز ۱۵۵ هزار و ۲۶۱ نفر اعلام کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایان این گزارش با تاکید بر اینکه کاهش آمار کنونی کرونا در استان به منزله پایان آن نیست، یادآور شد: در شرایط کنونی نیز لازم است همه ما نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی از دیگران و پرهیز از برگزاری مهمانی و تجمعات پایبند بوده و بتوانیم مانع از انتشار بیشتر این بیماری شویم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز