استاندار فارس بیان کرد:

ضرورت فعالیت مدارس امین در نقاط آسیب‌پذیر فارس

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۰۹۶۱۳
ضرورت فعالیت مدارس امین در نقاط آسیب‌پذیر فارس
استاندار فارس با بیان اینکه توسعه مدارس امین نتایج خوبی خواهد داشت، فعالیت این مدارس را در نقاط آسیب‌پذیر از جمله ضرورت‌های کاری عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، در دیدار با جمعی از مدیران حوزه علمیه استان وکمیته همکاری های آموزش وپرورش وحوزه های علمیه کشور با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت نسل جدید گفت: نسل جدید با شرایط نسل‌های گذشته مواجه نیست.
استاندار فارس گفت: در سند تحول در آموزش و پرورش، اهداف خوبی ترسیم شده و بر همین اساس توسعه مدارس امین نتایج خوبی خواهد داشت.
نماینده عالی دولت در استان فارس، فعالیت مدارس امین در نقاط آسیب‌پذیر را از جمله ضرورت‌های کاری بیان کرد و گفت: در شهرهای جدید و مناطق خاص فعالیت این مدارس موجب مصو‌ن‌سازی می‌شود
رحیمی خواستار استفاده از توان دستگاه‌های فرهنگی در این راستا شد و گفت: نتایج اجرایی مدارس امین در نقاط مختلف استان فارس باید مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد.
وی بیان کرد: پیشینه تاریخی و فرهنگی فارس ظرفیت خوبی برای توسعه خدمات آموزشی ایجاد کرده و در این خصوص فعالیت مدارس علمیه تأثیرگذار بوده است.
خاطر نشان می شود: دراین جلسه حجه الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ وامور فرهنگی حوزه های علمیه کشور، حجه الاسلام والمسلمین سید محمد رضا نجفی مشاور مدیرحوزه های علمیه کشور درامور آموزش وپرورش، دکتر علیرضارحیمی معاون پژوهش وبرنامه ریزی ستاد همکاری حوزه های علمیه وآموزش وپرورش کشور، حجه الاسلام والمسلمین محمد استوارمیمندی مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان فارس، دکتر فرهاد اسماعیلی وجهانبخش بانشی، مدیرکل و معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش فارس نیز حضور داشتند
خاطر نشان می شود: اعضای این جلسه قبل از دیدار با استاندار فارس با حضرت ایه الله دژکام ، نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس وامام جمعه شیراز نیز دیدار وگفتگو کردند.
گفتنی است طرح مدارس امین طرحی است که روحانیون حدود 30 ساعت در هفته، در مدارس فعالیت فرهنگی و تربیتی  داشته باشند و برای این هدف روحانیون باید متناسب با نیازهای پایه های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم آموزش ببینند و گزینش شوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز