معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان فارس:

مشکلات اقتصادی بزرگترین مانع ازدواج جوانان در فارس است

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۵:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۴۳۶۳
مشکلات اقتصادی بزرگترین مانع ازدواج جوانان در فارس است
معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: با وجود اشتیاق جوانان به ازدواج مشکلات اقتصادی بزرگترین مانع ازدواج جوانان در سطح استان فارس است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، لیلا نورافشان در جمع اعضاء مجمع خیرین ازدواج استان فارس اظهارداشت:برخلاف برخی تصورات جوانان امروز در صورت مهیا بودن شرایط اقتصادی و مسکن مشتاق به ازدواج هستند.
وی با اشاره به اینکه شغل و مسکن دغدغه اصلی جوانان در مسیر ازدواج است ، بیان کرد: میانگین سنی ازدواج جوانان فارس در پسران به ۳۵ و در دختران به ۲۷ سال رسیده است.
نورافشان در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح فعالیت های این معاونت در زمینه ازدواج گفت:برگزاری کارگاه های ازدواج ، راه اندازی شبکه ازدواج با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان، ساخت و انتشار انیمیشن های زوج و مسیر با عنوان"زوم" در آگاهی بخشی به جوانان در در مسیر ازدواج ، برگزاری وبینار های مشاوره ازدواج با همکاری مراکز مشاوره ازدواج استان ، برگزاری کارگاه های ازدواج ویژه سربازان نیروهای مسلح استان ، برگزاری مسابقات کتابخوانی هفت ساز و برگ عشق و تشکیل مجمع خیرین ازدواج بخشی از فعالیت و تلاش های این معاونت در ترویج و آگاهی بخشی جوانان در امر مبارک ازدواج در ماه های گذشته است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز