دستگیری شکارچی متخلف سابقه دار در پارک ملی قطرویه

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۱۲۹۳
دستگیری شکارچی متخلف سابقه دار در پارک ملی قطرویه
شکارچی متخلف سابقه دار در پارک ملی قطرویه دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، اجزای  قوچ وحشی  شکار شده توسط ماموران خدوم اطلاعات بسیج نی ریز و مامورین اجرایی پارک ملی قطرویه از متخلفان حرفه ای و سابقه دار کشف و ضبط شد.
 رییس اداره پارک ملی قطرویه: با همکاری ماموران اطلاعات بسیج نی ریز و یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی قطرویه، طی گشت و کنترل و ایست و بازرسی در جاده آسفالت قطرویه به سمت سیرجان  یک دستگاه خودروی پژه ۴۰۵ را متوقف و دو نفر متخلف حرفه ای و سابقه دار را دستگیر کردند.
 جواد مهدی پور تصریح کرد: از خودروی مذکور مقداری گوشت قوچ وحشی شکار شده به همراه کله و پاچه، یک عدد کوله پشتی حاوی دوربین چشمی و چاقوی آغشته به خون و سه عدد گوشی موبایل هوشمند کشف و ضبط که مراتب جهت سیر مراحل قانونی صورت جلسه شد.
وی افزود: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب نی ریز متخلفان ابتدا به کلانتری تحویل و خودروی آنان نیز به پارکینگ منتقل شد و پس از تکمیل پرونده به دستور دادستانی به شعبه بازپرسی دادسرا ارجاع و با تفهیم اتهام روانه زندان شدند.
 مهدی پور ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی دستور بازرسی از گوشی های متخلفان صادر که در این حین از گوشی آنان تصاویری دال بر شکار غیرمجاز تعداد ۹ راس قوچ و میش (شش راس قوچ و سه راس میش) و تعداد چهار راس کل و بز (دو راس کل و دو راس بز) و همچنین تصاویر شکار غیر مجاز تعداد ۱۰۴ قطعه کبک و تیهو استخراج شد که مربوط به سال های اخیر می باشد.
  این مقام مسئول از اعلام جرم مجدد علیه ۶ نفر متخلف وتکمیل، ارجاع پرونده به شعبه بازپرسی خبر داده و اضافه کرد، تصاویری مربوط به سلاح جنگی کلاش، برنو دوربین دار، پنج تیر پران، سوزنی یک لول و دولول نیز از گوشی های موبایل متخلفان کشف، و کلیه تصاویر تخلف چاپ و پیوست پرونده شد. رئیس پارک ملی قطرویه در پایان از تلاش و همکاری ماموران اطلاعات بسیج در راستای حفاظت و حراست از انفال الهی تشکر و قدردانی کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز