مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس فارس :

آغاز پویش ملی من مادرم بچه های ایران فرزند من در فارس

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۱۳۴۱
آغاز پویش ملی من مادرم بچه های ایران فرزند من در فارس
مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس فارس گفت: در راستای اجرای بسته تحولی آجر به آجر پویش من مادرم بچه های ایران فرزند من با رویکرد مشارکت بیشتر بانوان در امور مدرسه سازی طراحی شده است .
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ،مهندس سرفراز موصلی در نشست ویژه  با روسا و شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان ها از طریق ویدیو کنفرانس گفت: با توجه به اینکه بخش قریب به  ۵۰ درصد از جامعه را بانوان و دانش آموزان دختر تشکیل می دهند و دارای ظرفیت های ویژه ای  هستند راه اندازی این پویش برای استفاده این ظرفیت ها  در نظر گرفته شد.
مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس فارس با بیان اینکه در این پویش میزان  مشارکت افراد بیشتر از مبلغ جمع آوری شده اهمیت دارد افزود: به همه دانش آموزان،معلمان، مدیران و مسولین ادارات آموزش و پرورش که در این پویش شرکت کنند لوح تقدیر از طرف سازمان نوسازی مدارس استان اهدا خواهد شد.
 
موصلی با تاکید بر اینکه معلمان فرهنگ ساز هستند  و باید هدف پویش  که همان مشارکت و پی بردن مردم  به اهمیت مدرسه سازی است را روشن کنند، گفت: با شیوع بیماری کرونا و پیدایش مشکلات، فرهنگیان کشور با ایده پردازی و پی گیری طرح های ابتکاری و حمایتی نقش تعیین کننده را در جامعه ایفا کرده اند که امیدواریم با شرکت و ترویج این پویش اهتمام  ویژه ای را در ساخت مدرسه نیز داشته باشند.
وی افزود:براساس بند ۳ سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور یکی از زیر نظام و زیر شاخه های سند بحث مشارکت مردم و حضور مردم در امر مدرسه سازی است و از سال ۱۳۷۷ تاکنون با توجه به شکل گیری مجمع خیرین مدرسه ساز، این سازمان مردم نهاد از دل مردم، برای مردم و  برای خدمت به مردم شکل گرفت و امر مدرسه سازی را شروع کرد.
موصلی ادامه داد: این پویش یک طرح فرهنگی و تربیتی است و دانش آموزانی که در بازسازی و تکمیل مدرسه نقش داشته باشند ثمره آن را در سالیان بعد خواهند دید.
مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس فارس گفت: خوشبختانه استان فارس با  دارا بودن ۳۵۰۰ خیر مدرسه ساز به عنوان استان برتر کشور در عرصه خیرین مدرسه ساز معرفی شد.
وی افزود: بانوان سرزمینمان ایران و تمامی آحاد مردم برای پیوستن به این پویش و همچنین مشارکت به نیابت از مادران و همسران خود می‌توانند با مراجعه به سایت https://ajorbajor.ir و همچنین سایت http://mehremadrese.ir/ ضمن پیوستن به این پویش و با پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز