رییس اداره ورزش وجوانان لارستان:

۵۰برنامه فرهنگی ورزشی اجتماعی به مناسبت دهه فجر در لارستان برگزار می شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۲۸۰۱۷
۵۰برنامه فرهنگی ورزشی اجتماعی به مناسبت دهه فجر در لارستان برگزار می شود
رییس اداره ورزش وجوانان لارستان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی اجتماعی در این شهرستان برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمدحسن طیبی اظهار داشت: با هماهنگی مسوولان هیئت های ورزشی شهرستان و بخش های تابعه، برنامه های فرهنگی ورزشی اجتماعی متنوعی تدارک دیده شده است که در این ایام به مرحله اجرا گذاشته می شود.
 وی با بیان اینکه برنامه های اداره ورزش و جوانان لارستان در هفته تربیت بدنی و ورزش، دفاع مقدس و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هر ساله با شکوه تر برگزار می شود، بیان  کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف این اداره همگانی کردن و ترویج ورزش در میان اقشار مختلف مردم است سعی می کنیم برنامه های ایام مبارک فجر همواره باعث نشاط و شادی و ایجاد هیجان و سرگرمی برای جوانان باشد.
رئیس اداره ورزش وجوانان لارستان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات دارت آقایان و بانوان، شطرنج و کشتی به صورت مجازی، مسابقات دوچرخه سواری، تنیس روی میز، تنیس، تیراندازی، رژه گروه اتوموبیلرانی آفرود، دیدار و تجلیل از خانواده شهید کشتی گیر شیرزاد شریفی، دیدار و تجلیل از پنج پیشکسوت رشته کشتی، تجلیل از قهرمانان، مربیان و اعضای هیئت کشتی با حضور مسوولان لارستان و هیئت کشتی استان فارس، افتتاح خانه کشتی و زمین چمن مصنوعی بخش بنارویه، افتتاح زمین چمن مصنوعی بخش جویم، افتتاح خانه دارت به نام سردار شهید سلیمانی، راه اندازی رشته شمشیربازی، برگزاری کارگاه ازدواج، افتتاح اجرای برنامه فرهنگی در حوزه جوانان توسط سمن ها و چندین برنامه فرهنگی ورزشی اجتماعی دیگر از جمله برنامه های این اداره در ایام دهه مبارک فجر است.
طیبی با اشاره به اینکه یک پروژه ورزشی در ایام دهه مبارک فجر امسال کلنگ زنی می شود، تصریح کرد: زمین کشتی ساحلی که قرار است توسط خیر نیک اندیش و ورزش دوست هیئت کشتی لارستان با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال احداث شود توسط مسوولان شهرستان و رئیس هیئت کشتی استان فارس کلنگ زنی و ساخت آن آغاز می شود.
وی ناکید کرد: تمامی برنامه های اجرایی ایام دهه مبارک فجر امسال با مجوز ستاد کرونا لارستان و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار و مسابقات ورزشی نیز بدون تماشاگر انجام می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز