مدیر عامل کارخانه سیمان لامرد:

بازار سیمان در لامرد به ثبات میرسد

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۷:۲۱
کد خبر: ۱۱۳۸۱۵۳
بازار سیمان در لامرد به ثبات میرسد
مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد از ثبات بازار سیمان از هفته آینده در لامرد خبر داد و گفت:شرکت سیمان لامرد در دی و بهمن ماه به علت قطع گاز شرایط صادرات نداشته و از یک‌هفته گذشته تاکنون که گاز وصل و تولید به ظرفیت رسیده است لذا تمام تلاش خود را جهت تأمین سیمان مناطق مختلف به کار خواهیم بست و بازار سیمان در لامرد نیز به ثبات میرسد.
به گزارش خبرنگار برنا از لامرد؛ ابراهیم غلامزاده اظهارداشت: متأسفانه در پی قطع گاز کارخانجات سیمان در دوماه گذشته بازار سیمان با تلاطم مواجه شده است؛ هرچند قبل از رسیدن به این شرایط پیش بینی این روزها میشد و مکرراً در مصاحبه ها و جلسات و مکاتبات به مسئولان مربوطه اعلام می‌شد اما به آن توجه نشد.
وی با اشاره به نرخ سرسام‌آور سیمان در لامرد تصریح کرد: شرکت سیمان لامرد، سیمان را به قیمت مصوب می فروشد ( هر تن فله حدودا ۲۴۰ هزار تومن و هر کیسه حدود ۱۷ هزار تومن) ولی به دست مصرف کننده دو تا سه برابر آن قیمت می رسد زیرا عده ای درب کارخانه سوداگری و خرید و فروش حواله انجام می دادند و به بازار سیاه دامن می زدند که فعلا از کار آنها جلوگیری شده است. 
وی با ابراز تأسف  بیان کرد: عده ای با حرص بازار هزینه حمل هم افزایش داده اند که نیازمند نظارت سازمان حمل و نقل است و ما در حد توان خود از افزایش کرایه در این شرایط جلوگیری کرده ایم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز