دستگیری سارقی که اموال مسروقه را به آتش کشید

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۴۵۲۱۰
دستگیری سارقی که اموال مسروقه را به آتش کشید
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: یک سارق که اقدام به آتش زدن اموال مسروقه کرده بود، توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "فرج شجاعی" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و خرید و فروش اموال مسروقه توسط فردی در یکی از محله های شهر شیراز،  ماموران کلانتری بهارستان با هماهنگی و دستور مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی ادامه داد: پس از حضور ماموران انتظامی در صحنه، سارق با مشاهده ماموران پلیس اقدام به آتش زدن اموال مسروقه موجود در منزل خود کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه ماموران پلیس ضمن هماهنگی با آتش نشانی نسبت به اطفا حریق اقدام کردند، گفت: در این راستا سارق دستگیر، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.
سرهنگ شجاعی گفت: در بازرسی تکمیلی ماموران پلیس از محل، مقادیری وسایل مسروقه دیگر نیز کشف شد و سارق دستگیرشده تاکنون به بیش از ۱۰فقره سرقت اعتراف کرده است.
وی با اشاره به انتشار یک کلیپ در فضای مجازی بر علیه ماموران ناجا در خصوص موضوع فوق، تصریح کرد: بدین وسیله محتوای این کلیپ تکذیب می شود و پلیس فتا شناسایی و دستگیری عامل انتشار این کلیپ را در دستور کار خود قرار داده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در پایان گفت: نیروی انتظامی در راستای حفظ و ارتقا امنیت در جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند و با کسانی که بخواهند با انتشار موارد نادرست در فضای مجازی بر علیه ناجا اقدام کنند،  قانونی و قاطعانه برخورد می نماید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز