معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز:

تاکید معاون بهداشت دانشگاه بر رهگیری سلامت افراد دریافت کننده واکسن کرونا

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۵۵۷۹
تاکید معاون بهداشت دانشگاه بر رهگیری سلامت افراد دریافت کننده واکسن کرونا
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دویست و هفتاد و چهارمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، تاکید کرد: رهگیری و پیگیری سلامت افراد دریافت کننده واکسن علیه کووید۱۹، یکی از مهمترین اولویت های معاونت بهداشت دانشگاه است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «عبدالرسول همتی» با تاکید بر افزایش تست هدفمند با هدف شناسایی مبتلایان؛ به بررسی روند نمونه گیری در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی کووید۱۹ و رهگیری موارد شناسایی شده و افراد پُرخطر پرداخت.
او ضمن پیگیری آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.
دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست به بیان توضیحاتی درباره اقدامات حوزه خود در راستای بسیج ملی مبارزه با کروناویروس در فارس پرداختند.
دکتر «محمدرضا کریمی» معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه نیز در این نشست پیرامون اقداماتی که در رابطه با نظام مراقبت عوارض واکسن کووید۱۹ و اطلاع رسانی و ارایه مشاوره های لازم درخصوص پرسش های مردمی در مورد این واکسن از طریق سایت دانشگاه، توضیح داد.
دکتر «مجید اکبرزاده» مشاور معاونت درمان دانشگاه نیز دیگر عضو این نشست بود که با اعلام آمار مبتلایان و افراد بستری در مراکز درمانی و بیمارستان های فارس، درباره شیوه خدمت رسانی به مبتلایان و مراجعان در بیمارستان های شیراز و شهرستان های استان، گزارشی ارایه کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز