مدیر کل ورزش وجوانان فارس:

پرداخت تسهیلات کرونا به باشگاههای آسیب دیده انجام شده است

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۴۶۳۸۱
پرداخت تسهیلات کرونا به باشگاههای آسیب دیده انجام شده است
مدیر کل ورزش وجوانان فارس گفت : تاکنون 295میلیارد ریال تایید ومبلغ 96میلیارد ریال تسهیلات به باشگاه های آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت :همه تلاش ما این است تا به هر طریقی که قانون به ما اجازه بدهد در جهت پرداخت تسهیلات به باشگاه داران نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا حداقل خسارات ناشی از بیماری کرونا به باشگاه داران راجبران نماییم .
وی افزود : 295میلیارد ریال کل تسهیلات تایید شده شامل 706 پرونده به تعداد 926 نفر به موسسین ، مربیان و مدیران باشگاه هادر سامانه کارا از ابتدای سال تاکنون ثبت شده است واز این تعداد مبلغ 96میلیارد ریال تسهیلات کرونا پرداخت گردیده است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد : همچنین مهلت ثبت درخواست در سامانه کارا در مرحله دوم تسهیلات کرونا ویژه موسسین تا ۱۵ اسفند اعلام شده است که موسسین نسبت به ثبت‌نام در اسرع وقت اقدام نمایند.
حاجی زاده درپایان گفت:در همین راستا با توجه به شیوع ویروس کرونا وتعطیلی اماکن ورزشی اداره کل که درقالب ماده 5 قانون الحاق به بخش خصوصی واگذارشده از 50تا100درصد تخفیف اجاره بها داده شده است وبه تعداد روزهای تعطیلی به قرارداد مستاجرین اضافه شده است.
نظر شما