استاندار فارس:

با قصور های مدیریتی برخورد شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۶:۵۰
کد خبر: ۱۱۴۶۳۸۹
با قصور های مدیریتی برخورد شود
استاندار فارس گفت: با قصور های مدیریتی باید برخورد شود.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، عنایت اله رحیمی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به لزوم تلاش بیشتر برای رونق کسب و کار  و  بهبود شاخص های اقتصادی استان خاطر نشان کرد :   برای تحقق این هدف باید سبد اطلاعاتی گسترش  داده شود و از همه ظرفیت های فنی و اجرایی بهره گیری کرد. 
 وی با اشاره به مشکلات مخابراتی شهرک های صنعتی گفت: عدم شفافیت در تفکیک محدوه های شهرکی از جمله علل این مشکل است و اکنون در برخی  زیر ساخت ها در این مناطق  نواقص وجود دارد. 
 نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه اعتبارات دولتی پاسخگوی حل مشکلات شهرک های صنعتی نیست افزود: انتظار از اعتبارات دولتی برای حل این مشکلات غیر معقول است و حتی کل اعتبارت استانی هم پاسخگوی  رفع مشکلات این بخش نیست. وی خواستار  اولویت بندی برای حل مشکلات در این بخش شد و اظهار داشت:مشکل آب و برق شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی از جمله مباحث مورد پیگیری است که با افزایش ظرفیت انرژی در این منطقه رفع خواهد شد. 
استاندار فارس حل مشکلات مالیاتی را از جمله ضرورت های کاری در این زمینه عنوان کرد و گفت:باید با قصور های مدیریتی در زمینه مالیات برخورد شود و در این راستا از ایجاد هرگونه مشکل در ادامه فعالیت تعاونی ها و واحدهای تولیدی خودداری  شود. 
رحیمی احصا مشکلات و ارائه پیشنهادات موثر را از جمله راهکارها برای حل مشکلات این بخش دانست و افزود: در حل مشکلات باید هماهنگ و برنامه ریزی شده  عمل شود و ما  امیدواریم وضعیت اقتصادی کشور به سمت ثبات پیش رود تا مسیر  برای فعالیت های تولید و اقتصادی هموار شود زیرابا واقعیت های مواجه هستیم که به سیاست های  ثبات دهنده نیاز دارد. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود اولویت بخشی برای رفع نیاز داخلی  استان در تولیدات پتروشیمی را خواستار شد و گفت: انتظار داریم فارس در همه زمینه ها اول باشد و امیدوارم در سال آینده با برنامه ریزی مناسب به این هدف دست یابیم.
نظر شما