استاندار فارس:

اکنون دوران شکوفایی فارس است

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۴۶۸۱۰
اکنون دوران شکوفایی فارس است
استاندار فارس گفت: اکنون دوران شکوفایی فارس است.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، عنایت الله  رحیمی در جلسه دیدار با اعضای هیات رئیسه شوراهای اسلامی استان  با بیان اینکه شوراها بازوی توانمند کشور محسوب می‌شود گفت: شورا ها در تقویت جامعه مدنی و مجموعه های مردمی  تاثیرگذار اند و برآیند کلی فعالیت این بخش مثبت است. 
 نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: فرهنگ شورا فرهنگ تکیه بر مردم است و به همین دلیل حمایت های مختلفی از این مجموعه انجام گرفته است. 
 رحیمی مراقبت و آموزش شوراها را از جمله ضرورت های کاری عنوان کردو افزود: ظرفیت بزرگی در این بخش وجود دارد  و در همین راستا  باید برای افزایش مشارکت انتخابات شوراها و ریاست جمهوری از این ظرفیت بهره گیری کرد. 
وی آبرسانی و احداث سد های مختلف در استان را از جمله خدمات ارزنده دولت عنوان کرد و گفت:در این دولت حجم کشت های گلخانه ای  در استان دو برابر شده و به سمت تغییر الگوی کشت رفته ایم. 
استاندار فارس احداث تصفیه خانه ها و توسعه شبکه دفع بهداشتی فاضلاب را از دیگر فعالیت های موفق در این دولت دانست و افزود: نرخ اشتغال استان در سال  ۹۱، ۱۶ درصد  بوده که در سال۹۹به  زیر ۷  درصد رسیده است همچنین در  این دولت بزرگترین واحد تولیدی آلومینیوم کشور در فارس به بهره‌ برداری   رسیده است و امروزه شکوفا ترین و درخشان ترین دوران فارس خواهد بود. 
 نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر نگاه عادلانه به توسعه کل استان اظهار داشت : ما حامی شورا هستیم و در این راستا از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد. 
نظر شما