پیام تبریک مجمع جوانان فارس به مناسبت روز جوان

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۲۰:۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۱۵۶۳۶۱
پیام تبریک مجمع جوانان فارس به مناسبت روز جوان
مجمع جوانان فارس روز جوان و تولد حضرت علی اکبر(ع) را با انتشار پیامی تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، متن پیام تبریک مجمع جوانان فارس  به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جوانی بهار عمر و فصل شورانگیز زندگی است و به راستی که جوانی آغاز شکفتن است و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود،آینده ای بهتر برای همنوعانشان رقم می زنند.
امسال نیز، نوروز را در حالی آغاز کردیم که با رنج و سختی مردم به دلیل شیوع کووید ۱۹ در کشور همراه بود و در این برهه حساس ما جوانانِ بی ادعا بودیم که قدمهایی را در کنار سایر عزیزان خدمتگزار برداشتیم و به تبع آن، به صورت خودجوش و داوطلب در این سنگر نبرد حاضر شدیم و به یاری مردم و هم استانی های عزیزمان شتافتیم.
رشد و پیشرفت هر جامعه ای نیاز به حضور جوانان در صحنه های مختلف دارد و در همه حوزه ها توجه ویژه به جوانان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .
ما می دانیم که نیروی جوان، فعال و خلاق می تواند کشور را به هدف های والای آن برساند.
مجمع جوانان فارس، این روز فرخنده، روز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به تمامی جوانان و آینده سازان ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و شادکامی تمام جوانان، بویژه جوانان فعال در حوزه سازمانهای مردم نهاد استان فارس را از خداوند متعال خواهانیم و امیدواریم با تلاش ها و فداکاری های ما جوانانِ برومند و دقت نظر مسئولان محترم در سال (تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها) در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) هر چه سریعتر بر این مهم فائق آییم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز