تشدید حفاظت از گورهای ایرانی در منطقه بهرام گور

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۰۱۱۲
تشدید حفاظت از گورهای ایرانی در منطقه بهرام گور
تمهیدات محیط زیست فارس برای تشدید حفاظت از گورهای ایرانی در پی کمبود علوفه و پراکنده شدن حیات وحش به سمت مزارع اطراف به علت خشکسالی های اخیر ابلاغ شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،  رئیس پارک ملی بهرام گور: کاهش بارندگی ها، بروز خشکسالی های اخیر و کاهش پوشش گیاهی موجب کمبود علوفه در پارک ملی قطرویه و منطقه حفاظت شده بهرام گور و در نتیجه پراکنده شدن گورها به سمت مزارع کشاورزی حسن آباد،  دهچاه و روستاهای اطراف شده است. 
مهدی پور افزود: با دستور حمید ظهرابی مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس کمیته حفاظت از گور خر ایرانی به منظور گشت های مستمر شبانه روزی توسط پرسنل اداره پارک تشکیل شده و مقرر شده است ضمن نصب تابلوهای راهنمای بیشتر برای جلوگیری از تصادفات جاده ای 
 تهیه علوفه و علوفه رسانی به گورها با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نی ریزدر اولویت اقدامات قرار گرفته  و به منظور جلوگیری از پراکندگی و گدار گورها به سمت مزارع پایش های مستمر بعمل آید.
مهدی پور ضمن تشکر از عزم جدی مردم فهیم منطقه در حفاظت از گور ایرانی از دوست داران محیط زیست خواست تا در زمینه حفاظت از این گونه ارزشمند یاریگر محیط بانان بوده و علاقه مندان به مشارکت در پایش های شبانه را به همکاری فراخواند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز