استاندارفارس:

تقویت امکانات امدادی فارس در پشتیبانی از جنوب کشور موثر است

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۷:۳۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۸۴۰۸۳
تقویت امکانات امدادی فارس در پشتیبانی از جنوب کشور موثر است
استاندارفارس با بیان این که همواره این استان به عنوان پشتیبان و معین استان های جنوبی کشور عمل کرده است، گفت: تقویت امکانات و تجهیزات امدادی فارس در پشتیبانی گسترده تر از استان های جنوبی در بحران ها موثر است.
به  گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به این که این انواع مختلف مخاطرات طبیعی در استان فارس رخ می دهد، اظهارداشت: این استان با 36 شهرستان و بیش از چهار هزار روستای بالای 20 خانوار در مساحتی بیش از 122 هزار کیلومترمربع، رتبه اول تقسیمات کشوری را دارد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با تقدیر از تلاش ها و خدمات قابل ملاحظه هلال احمر در این استان، ادامه داد: با توجه به تشکیل 7 شهرستان جدید در فارس، انتظار داریم جمعیت هلال احمر در زمینه تامین ساختمان، تجهیزات و ساختار لازم برای راه اندازی هلال احمر و خدمت رسانی به این شهرستان ها کوشا باشد.
وی به فاصله زیاد شمال تا جنوب استان فارس اشاره کرد و افزود: تقویت یگان بالگردی هلال احمر در استان فارس ضرورت دارد و بر همین اساس فضای لازم برای استقرار مجموعه بالگردی هلال احمر تامین شده است که سرمایه بسیار ارزشمندی برای این دستگاه است و باید با سرعت نسبت به دیوارکشی و تجهیز آن اقدام شود.
نظر شما